بازیگران زن ایرانی بدون آرایش و عمل زیبایی در سال 1400

بازیگران زن ایرانی بدون آرایش چهره خشک و بی روحی دارند که اصلا به دل نمی نشیند و اگر گریم نکنند افراد را به خود جذب نمی کنند. در پرو این توضیح می خواهیم یک لیست از بازیگران بدون آرایش و عمل زیبایی در دسترس قرار بدهیم.

زیباترین بازیگر زن ایرانی بدون آرایش چه کسانی هستند؟

زیباترین بازیگران زن ایرانی بدون آرایش چه کسانی هستند؟

با این که می توان گفت همه با آرایش زیبا می شوند ولی جالب است بدانید بعضی از افراد و یا بازیگران سرشناس بدون آرایش هم زیبا و جذاب هستند. بازیگرانی از قیبل شبنم قلی خانی، نازنین بیات، لیلا اوتادی، الناز شاکردوست، الناز حبیبی و سحر قریشی جزء بازیگران زن ایرانی بدون آرایش اند که زیبایی خاص خود را دارند.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در نوزدهم آبان سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او یکی از بازیگران سرشناس و معروف می باشد که در فیلم های زیادی ایفا نقش کرده و می توان گفت یکی از افرادی است که بدون آرایش هم چهره جذابی دارد. شبنم قلی خانی یکی از بازیگران زن ایرانی بدون آرایش است که وقتی آرایش ندارد به نوعی زیباست و وقتی هم گریم و آرایش دارد به زیبایی اش دو چندان اضافه می شود. شبنم قلی خانی در یکی از فیلم هایش که در مراسم خاکسپاری بود آرایش نداشت ولی باز هم چهره ای جذاب و دوست داشتنی داشت. این بازیگر نیز عکس بدون آرایش اش را در قالب استوری برای هوادانش به اشتراک گذاشت.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی یکی از بازیگرانی است که بدون آرایش چهره ای دخترانه و زیبا دارد. این بازیگر در فیلم های بسیاری ایفا نقش کرده است که در این فیلم ها معمولا آرایش و گریم آن چنانی ندارد. نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها با هم می آیند نقش همسر یک طلبه را ایفا می کند که در این فیلم اصلا آرایش ندارد و چهره ای معصوم دارد و بعد از این فیلم او در فیلم سینمایی آینه بغل هم ایفا نقش کرده که در این فیلم هم آرایش خاصی ندارد و چهره اش کاملا طبیعی و شبیه یک دختر بچه است. اگر عکس نازنین بیاتی را در بین بازیگران زن ایرانی بدون آرایش ببینید متوجه خواهید شد که او چه قدر زیباست.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی یکی از بازیگران محبوب کشورمان است که در فیلم های بسیاری ایفا نقش کرده است. این بازیگر به طوری زیباست که اگر آرایش هم نکند این زیبایی آشکار است. وی همچنین در بعضی از فیلم ها بدون آرایش بازی کرده و جالب است بدانید بسیار هم در این نقش درخشیده است. لیلا اوتادی بدون میکاپ یک عکس از خود منتشر کرد که این عکس، رسانه ای شد اما از هواداران او کاسته نشد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یکی از بازیگران زیبا کشورمان می باشد که به عنوان زیباترین هنرپیشه در سال های اخیر معرفی شد. الناز شاکر دوست چشمان رنگی دارد شاید به همین دلیل است که او بدون میکاپ هم چهره ای جذاب دارد. او در فیلم شبی که ماه کامل شد اول آرایش دارد و تقریبا تا نیمه های فیلم با میکاپ است اما بعد از آن هیچ آرایشی ندارد. شما می توانید عکس های بدون آرایش این بازیگر را در اینترنت مشاهده کنید.

الناز حبیبی

الناز حبیبی یکی از بازیگرانی است که بدون میکاپ چهر ای جذاب و دخترانه دارد. این بازیگر در فیلم های بسیاری به ایفا نقش پرداخته و در تمام این فیلم ها آرایش کمی داشته است طوری که انگار اصلا آرایش ندارد. الناز حبیبی به خاطر این که آرایش ندارد در همه رسانه او را جوان ترین و زیباترین بازیگر می نامند. اگر می خواهید چهره الناز حبیبی را بدون آرایش ببینید می توانید در اینترنت عکس های این بازیگر را جستجو کنید و آن ها را مشاهده کنید.

عکس های بازیگران زن ایرانی بدون آرایش را در کجا ببینیم؟

عکس های بازیگران زن ایرانی بدون آرایش را در کجا ببینیم؟

اگر شما مایل هستید که عکس های بازیگران بدون آرایش را ببینید، می توانید عکس بازیگران زن بدون میکاپ را در مرورگر دلخواه سرچ کنید تا از سایت های متعدد عکس این بازیگران مشاهده کنید. یک راه دیگر برای دیدن عکس های بازیگران بدون آرایش وجود دارد؛ شما می توانید در یوتیوب بازیگران بدون آرایش را در قالب ویدئو مشاهده کنید.

قبلا افراد مشهور عکس بدون آرایش از خود منتشر نمی کردند اما بعد از این که چالشی برای آن ها برگزار شد آن ها از چهره های بدون آرایش خود پرده برداشتند و عکس هایی را این مدلی برای هواداران خود به اشتراک گذاشتند. بعضی از آن ها بدون آرایش زیبا هستند و شاید اصلا تغییر آن چنانی نکنند و اما در مقابل بعضی از این افراد خیلی تغییر می کنند طوری که اصلا شناخته نمی شوند.

شما می توانید عکس بدون آرایش سحر قریشی را از سایت های متعدد و شبکه های اجتماعی گوناگون مشاهده کنید. در کانال های تلگرامی و دیگر فضا های مجازی می توان عکس بازیگر و هنرمندان مشهور کشورمان را با میکاپ و بدون میکاپ مشاهده کرد.

بازیگران زن ایرانی بدون آرایش در اینستا

معمولا بازیگران بدون آرایش هم فیلم های بسیار کمی بازی کرده اند که البته نمی توان گفت که اصلا آرایش ندارند چون گریم می شوند، اما این چنین به نظر می رسد که اصلا آرایش نکردند و یا در نقش خود زیبا نبوده اند. بعضی از این بازیگر ها بدون آرایش اصلا نمی توانند باشند چون به نوعی عادت کرده اند و یا می توان گفت این گونه افراد بدون آرایش اصلا اعتماد به نفس ندارند.

جالب است بدانید بازیگران و افراد معروف اصلا عکس هایی از چهره طبیعی خود منتشر نکردند چون از این که هواداران خود را از دست بدهند و یا حرف های ناشایستی بشنوند، می ترسیدند. بعد از این که یک نفر عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد راه برای دیگر بازیگران هم هموار شد و بقیه هم عکس هایی از خود به اشتراک گذاشتند. در تمام رسانه ها عکس بازیگران با آرایش و بدون آرایش کنار هم قرار گرفت و با هم مقایسه شد و گفته شد از بین این بازیگر ها کدام زیبایی طبیعی خود را دارند.

حاشیه های بازیگران زن ایرانی بدون آرایش درباره چه موضوعاتی است؟

ترانه علیدوستی اولین نفری بود که در قالب یک استوری عکس بدون آرایش از خود منتشر کرد و زیر آن عکس نوشت: به هر آنچه در زندگی رسیده ام با همین چهره بوده است. زمانی که ترانه عکس را برای هواداران خود به اشتراک گذاشت، با واکنش مثبت کاربران رو به رو شد و بلافاصله او در یک استوری دیگر در قالب طنز نوشت: عکس های بدون آرایش من از سال ها قبل در اینترنت بوده، شما می توانستید آن ها را ببینید و دل نبندید و حالا هم که دل بستید چاره ای نیست. ناگفته نماند بعضی از کاربران هم واکنش مثبتی به این عکس او نداشتند و بعد از چند روز در تمام رسانه ها منتشر کردند که چهره ترانه علیدوستی پر از لک است.

بهاره رهنما یکی از افرادی است که چهره بدون آرایش او هم در رسانه ها پیچیده و او چه با آرایش چه بی آرایش حواشی زیادی دارد. او در مراسم ختم محسن قاضی زاده با حجمی از آرایش و تیپ خفن حضور پیدا کرد و جالب تر اینجاست که عکسی که در آن لبخند می زند را با همسر مرحوم، یعنی خانم مهوش وقاری در همان روز ختم گرفت و برای را برای هواداران خود منتشر کرد که این عکس موجب شد تا حواشی بسیاری ایجاد شود. حاشیه هایی از قبیل این که بهاره رهنما به جای این که ابراز همدردی کند در عکس لبخند می زند و یا این که او با این حجم از آرایش انگار به عروسی رفته نه مراسم ختم! بهاره رهنما وقتی با این حواشی رو به رو شد سکوت نکرد و در پاسخ گفت: خیلی بیمار هستید که چنین فکری کردید، چون نیازی به تظاهر کردن نیست و من از مرگ این پیشکسوت ناراحت هستم.

یکی از بازیگران عکسی از خود منتشر کرد که مریض بود و چهره ای بدون آرایش و رنگ و رو رفته داشت و همه وقتی این چهره را دیدند تعجب کردند چون اصلا تا به حال او را بدون آرایش ندیده بودند و شوکه شدند. نفیسه روشن یکی از افرادی بود که بدون آرایش هم از زیبایی خاصی برخوردار بود اما حاشیه هایی هم داشت. نفیسه روشن با شخصی ازدواج کرد و فیلم عروسی اش در صفحه مجازی منتشر شد اما دیری نگذشت که خبر طلاقش رسانه ای شد و او به شدت افسردگی گرفت و لایو هایی برای فالوور های خود می گذاشت که با چهره ای آشفته و بدون آرایش بود. این بازیگر با سفر به کربلا خبر ازدواج مجدد اش را در اینستاگرام برای هواداران خود به اشتراک گذاشت اما معرفی نکرد که آن شخص کیست.

بازیگران ایرانی بدون آرایش زشت هستند؟

بازیگران زن ایرانی بدون آرایش زشت هستند؟

می توان گفت بازیگران بدون آرایش زشت نیستند اما قطعا آن طور که با میکاپ و گریم زیبا هستند، بدون آرایش زیبا نیستند. بعضی از بازیگران اصلا اعتماد به نفس ندارند و احساس می کنند بدون آرایش چهره زشتی دارند که البته حقم دارند چون دائما میکاپ داشتند به نوعی عادت کرده اند و حال نمی توانند بدون آرایش باشند. افرادی مثل ترانه علیدوستی که با آرایش خیلی زیباتر و جذاب تر است، عکس های بدون آرایش خود را دائما استوری می کند و هیچ ابایی از چهره طبیعی ندارد و بلکه با خنده می گوید به هرچه رسیده ام با همین چهره بوده است. اگر یک بازیگر از اول آرایش غلیظ و دائمی نداشته باشد و با چهره طبیعی خودش بازی کند و در جامعه به فعالیت بپردازد، شاید این حس زشت بودن به او دست ندهد و خیلی راحت تر باشد.

شخصی که زیاد آرایش کند قطعا انسانی است که اصلا اعتماد به نفس ندارد و از این که روزی چهره واقعی او در رسانه ها منتشر شود هراس دارد. بازیگران زن ایرانی بدون آرایش اصلا زشت نیستند ولی چون امکان خوشگل تر بودن برای آن ها فراهم است آن ها فکر می کنند با چهره خود زشت هستند. باید گفت بعضی از افراد به شدت خوش آرایش هستند و آرایش به چهره آن ها می نشیند و چهره شان را زیبا تر می کند و زمانی که آرایش ندارند خیلی چهره بی روح و یخی دارند که نمی توان گفت زشت هستند اما هیچ جذابیتی هم ندارند.

چرا بازیگران زن ایرانی بدون آرایش در جلوی دوربین ظاهر نمی شوند؟

بعضی از بازیگران زن ایرانی بدون آرایش و با چهره طبیعی خود در جلو دوربین ظاهر نمی شوند، شاید برای شما سوال پیش بیاید خب چه دلیلی دارد که آن ها بدون آرایش جلو دوربین نمی آیند و همیشه با میکاپ و گریم در جلو دوربین حضور دارند. باید بگوییم این گونه افراد از این که مردم و هوادارانشان چهره واقعی آن ها ببینیند و از آن ها فاصله بگیرند می ترسند و بیشتر این که می ترسند جایگاهی که دارند به خطر بیوفتد در صورتی که این افکار مسخره است. این درست است که بدون آرایش شاید زشت باشند اما این زشتی از آرایش زیاد آن ها سر چشمه گرفته یعنی چون پیوسته آرایش کرده بودند باعث شده تا آن ها بدون آرایش احساس کنند زشت هستند. می توان گفت اگر آن ها با چهره ای بدون آرایش وارد صحنه شوند شاید باغث شود عده ای از هواداران از آن ها فاصله بگیرند، پس برای همین آرایش می کنند و با چهره ای شاداب سر صحنه می آیند. بازیگرانی همانند ترلان پروانه چهره شان با آرایش و بی آرایش چندان فرقی ندارد، به خاطر همین اگر از آن ها درخواست شود که بدون آرایش در جلو دوربین ظاهر شوند هیچ مشکلی ندارند.

مردم درباره بازیگران زن ایرانی بدون آرایش چه نظری دارند؟

مردم درباره بازیگران زن ایرانی بدون آرایش چه نظری دارند؟

نظر مردم درباره بازیگران زن ایرانی بدون آرایش زیاد است و از آن جایی که نظر افراد در هر زمینه ای متفاوت است می توان گفت در این موضوع نظرات بسیاری است. بعضی ها می گویند این بازیگران فقط با آرایش است که توانسته اند همه را مجذوب خود کنند وگرنه از هیچ جذابیت و زیبایی برخوردار نیستند و بعضی دیگر که به دنبال سوژه می گردند تا برای آن ها حاشیه درست کنند، فورا در رسانه ها با تیتر های بد عکس های بدون آرایش آن ها را منتشر می کنند و می گویند فلان بازیگر صورتش لک دارد و یا چیز هایی از این قبیل برای او منتشر می کنند.

همه زن ها علی الخصوص آن های که چهره معروف هستند، دوست دارند تا زیبا باشند و به زیبایی در بین مردم حاضر شوند نه این که با چهره ای بدون آرایش که زیاد جالب نیست. اگر مدتی بازیگران آرایش نکنند قطعا همه مردم می گویند پس مد است و دیگر آرایش نمی کنند، چون مردم به چهره های معروف و سلبریتی توجه بسیاری می کنند و سعی می کنند از آن ها الگو برداری کنند.

علت آرایش های غلیظ بازیگران زن چیست؟

بازیگران زن در سینما و تلویزیون آرایش های غلیظی می کنند و دلیل این آرایش ها چیزی جز رقابت در زیبا بودن های افراطی نیست. این دسته از افراد که آرایش های غلیظی می کنند اصلا اعتماد به نفس ندارند و خود را به نوعی دست پایین می گیرند و تلاش می کنند تا به بهترین سطح برسند. رقابت در زیبا بودن های افراطی و به نوعی خاص بودن که در جامعه کنونی باب شده، یکی از صد ها دلیل برای آرایش های غلیظ می باشد.

چون افراط در زیبا بودن متاسفانه رواج زیادی پیدا کرده و همه این زیبایی ها به نوعی در یک قالب و یک شکل هستند برای مثال می توان گفت همه این روز ها عمل زیبایی را انجام می دهد و خیلی بین هنرمندان باب شده است. می توان گفت در برخی موارد بازیگران مدل های تبلیغات لوازم آرایشی می‌شوند که در آن صورت مجبور اند از آرایش های غلیظ برای بیشتر دیده شدن برند لوازم آرایشی استفاده کنند. بعضی ها بر این اعتقادند که هر چه آرایش غلیظ تر شود آن ها زیبا تر می شوند در صورتی که نمی دانند از چهره واقعی و نچرال خود دور می شوند و این اصلا زیبا نیست.

چرا اخیرا بازیگران زن ایرانی بدون آرایش جذابیت بیشتری دارند؟

چرا اخیرا بازیگران زن ایرانی بدون آرایش جذابیت بیشتری دارند؟

می توان گفت به تازگی بازیگران ایرانی بدون آرایش زیبا و جذاب تر هستند، البته باید گفت در اینجا منظور از آرایش، آرایش غلیظی است که چهره را کلا تغییر می دهد و در حال حاضر این آرایش غلیظ و وحشتناک جای خود را به آرایش ساده داده، که بود و نبودش آن چنان فرقی ندارد. باید گفت در زمان گذشته انتخاب بازیگران بر حسب توانایی و استعداد آن ها سنجیده می شد اما در این روز ها این رویه تغییر کرده و جای خودش را به آرایش های غلیظ و پوشش های نامتعارف داده است که برخی این را نمی پسندند و بالعکس بعضی ها هم به این مدل آرایش ها علاقه ای دارند. هر چه آرایش ساده تر باشد جذاب تر است و زیبایی بیشتری دارد به همین خاطر بعضی از بازیگران دیگر آرایش های غلیظ نمی کنند تا از چهره خود دور نشوند و به نوعی زیبایی هم داشته باشند.

چالش بازیگران زن ایرانی بدون آرایش در اینستا

طبق یمک چالشی که در اینستا برگزار شد و از همه دعوت شد تا از چهره های بدون آرایش خود پرده برداری کنند. در این چالش افرادی مثل ترانه علیدوستی شرکت کردند و عکسی بدون آرایش از خود برای هواداران به اشتراک گذاشتند. عکسی که او گذاشت بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت و چون ترانه علیدوستی یک جمله زیبا در کنار عکسش نوشته شده بود باعث شد تا هم این عکس برای همه جالب باشد و هم باعث نشود تا برای او حاشیه زیادی ایجاد کنند. متن او این بود که من با همین چهره به اینجا رسیده ام و در کنارش استیکر خنده گذاشته شد. افرادی مثل شقایق دهقان و بهاره رهنما هم در این چالش شرکت کردند و عکسی در خیابان گذاشتند که اصلا آرایش نداشت. اگر شما مایل هستید تا عکس این بازیگران را که در این چالش شرکت کردند را ببینید، می توانید چالش بدون آرایش بازیگران را در مرورگر سرچ کنید و عکس های کولاژ شده بازیگران بدون آرایش و با آرایش بازیگران را مشاهده کنید. این چالشی که برای بازیگران ایجاد شد مزایای خوبی داشت چوون این افراد در حالت عادی عکس بدون آرایش از خود منتشر نمی کردند اما با این چالش به نوعی مجبور شدند تا عکس های خود را این گونه برای همه گان به اشتراک بگذارند.

آیا طناز طباطبایی زیباترین بازیگر زن ایرانی بدون آرایش است؟

طناز طباطبایی از زیبایی خاصی برخوردار است که اگر آرایش هم نکند و با چهره نچرال باشد، باز هم زیباست و از زیبایی او کاسته نمی شود. طناز طباطبایی یکی از بازیگران محبوبی است که در فیلم های بسیاری با آرایش معقول بازی کرده و افراد بسیاری را جذب خود کرده است. این بازیگر در چالشی که برای بازیگران ایجاد کرده بودند شرکت کرد و یک عکس کاملا بدون آرایش برای هواداران خود به اشتراک گذاشت

برای مشاهده چالش طناز طباطبایی می توانید به اینستاگرام او مراجعه کنید. لینک اینستاگرام طناز طباطبایی برای شما در دسترس می باشد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. چرا بازیگران بدون آرایش به فعالیت بازیگری نمی پردازند؟

    چون بازیگران فکر می کنند که چون با آرایش زیبا تر می شوند، پس قطعا بدون آرایش زشت هستند به همین دلیل آن ها سعی می کنند اصلا بدون آرایش نباشند و همیشه از لوازم آرایش هایی استفاده کنند که کیفیت خوب و ماندگاری بالایی دارند.

  2. آیا ترلان پروانه هم جزء افرادی است که بدون آرایش زشت است؟

    ترلان پروانه چون از کودکی جلوی دوربین ظاهر شده و چهره طبیعی خود را داشته، اگر آرایش نکند اصلا زشت نیست و شاید زیبا تر هم باشد.

  3. آیا شبنم قلی خانی جزء بازیگرانی است که با آرایش زیبا تر است؟

    شبنم قلی خانی چهره ای دلنشین دارد که همین باعث شده او بدون آرایش هم جذاب باشد و بدون آرایش زیاد تغییر نکند.

  4. چه کسانی در چالشی که برای بازیگران بدون آرایش ایجاد شده بود، شرکت کردند؟

    در این چالش افراد بسیاری شرکت کردند و از آن ها درخواست شد تا عکس های بدون آرایش خود را در صفحه شان در قالب استوری برای هواداران خود به اشتراک بگذارند. افرادی مثل ترانه علیدوستی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، الهام حمیدی، سحر قریشی، سمانه پاکدل در این چالش شرکت کردند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *