لیست بازیگران ایرانی در ترکیه که به شهرت بالایی رسیده اند

در ادامه معرفی سلبریتی های ساکن ترکیه این بار می خواهیم به لیست بازیگران ایرانی در ترکیه بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

بازیگران ایرانی در ترکیه چه افرادی هستند؟

بازیگران ایرانی در ترکیه چه افرادی هستند؟

مدتی است که مشاهده می شود، برخی از بازیگران که در ایران در حرفه بازیگری فعالیت می کرده اند به دلایل مختلف مانند نبود کار مناسب برای آن ها مشکلاتی که در این حرفه برایشان به وجود آمده است نبود آزادی، مشکلات شخصی و خیلی از موضوعات دیگر اقدام به مهاجرت کرده اند و برخی از آن ها کشور ترکیه را برای سکونت انتخاب کرده‌ اند.

کشور ترکیه به ایران نزدیک است و هم چنین هزینه زندگی در این کشور نسبت به کشورهای دیگر آسان تر است و به همین دلیل این بازیگران ترکیه را انتخاب کرده اند. حال در این قسمت قرار است که به معرفی بازیگران ساکن در ترکیه بپردازیم و اسامی بازیگران ایرانی در ترکیه را بیان خواهیم کرد، همراه ما باشید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سلبریتی های ساکن ترکیه ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد 30 تیر سال 1367 هنرپیشه سینما و تلویزیون و هم چنین مجری و مدل ایرانی می باشد. او از سال 1390 فعالیت خود را با فیلم هیچ کجا هیچکس آغاز کرد و از زمانی که فعالیت خود را در حرفه بازیگری آغاز کرده است، به دلیل چهره زیبا و هم چنین استعداد خوبش در بازیگری در فیلم‌ های متعددی حضور داشته و نقش آفرینی کرده است. جالب است بدانید او در شهر زیبای رشت به دنیا آمده است و بعد از مدتی که فعالیت خود را در بازیگری آغاز کرد ساکن تهران شد.

صدف طاهریان یکی از بازیگران تقریباً شناخته شده ای بوده است که در کنار خیلی از بازیگران سرشناس ایرانی در فیلم های متعددی حضور داشته است. او تا زمانی که ساکن ایران بوده است، در حاشیه ای قرار نگرفته بود اما زمانی که اقدام به مهاجرت کرد، حواشی زیادی را برای خود به وجود آورد. مدت ها قبل صدف از ایران مهاجرت کرد و هم اکنون ساکن ترکیه می باشد. صدف در سال 1394 عکس های بدون حجاب و عکس های متفاوتی از خود را در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر کرد که این عکس‌ ها موجی از حواشی را برای او به وجود آورد. خیلی از افراد تصور می‌ کردند که اینستاگرام او هک شده و این عکس ها توسط هکر منتشر شده است. اما بعد از مدتی او بیان کرد که از ایران مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن ترکیه است. صدف هم اکنون به عنوان مدل و مجری در ترکیه فعالیت می‌ کند.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند سال 1377 در ایران می باشد و از سال 97 فعالیت خود را با نقش‌ آفرینی در مجموعه پدر آغاز کرد و به یک باره به شهرت و معروفیت زیادی رسید تا جایی که بعد از این مجموعه در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. ریحانه‌ پارسا چهره‌ ای بسیار زیبا و هم چنین استعداد خوبی در بازیگری دارد به همین دلیل در مدت زمان کمی به یکی از بازیگران خوب ایران تبدیل شد. اما بعد از گذشت مدتی که فعالیت خود را در این حرفه آغاز کرد به دلیل حواشی و جنجال‌ های زیادی که برای خود به وجود آورد به یکی از بازیگران پرحاشیه ایرانی تبدیل شد.

بهتر است که بدانید مدتی است که ریحانه پارسا از ایران مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن ترکیه می باشد و از زمانی که در ترکیه ساکن شده است، حاشیه و جنجال‌ های زیادی برای خود به وجود آورده و عکس های بی حجابی و صحبت های غیر اخلاقی زیادی را در شبکه مجازی خود منتشر می‌ کند.

هرمز سیرتی

هرمز سیرتی متولد سال 1319 در بابل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران می باشد که از سال 1341 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده است و در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. او یکی از بازیگران محبوب و سرشناس ایرانی بوده است که در سن 77 سالگی ایران را ترک کرده و هم اکنون ساکن ترکیه می باشد. زمانی که هرمز سیرتی به ترکیه مهاجرت کرد حاشیه و جنجال‌ های زیادی برای او به وجود آمد، چرا که خیلی از مردم تصور نمی‌ کردند که هرمز در این سن بخواهد از ایران مهاجرت کند.

سارا باهنر

سارا باهنر متولد 19 شهریور سال 1361 بازیگر اهل ایران است او اصالتاً اصفهانی است و هم اکنون در سن 37 سالگی خود می باشد. سارا یکی از بازیگران تقریبا شناخته شده ای است که در سینما و تئاتر فعالیت گسترده ای انجام داده است. اما او مدتی قبل بنا به دلایل ناگفته ایران را ترک کرد و ساکن ترکیه شد.

امروزه سارا در ترکیه ساکن است و در شبکه جم ترکیه فعالیت می‌ کند، او دارای مدرک لیسانس بازیگری است و در مجموعه تلویزیونی زمانه نقش آفرینی کرده است.

چکامه چمن‌ ماه

چکامه چمن‌ ماه متولد 14 آبان سال 1359 در شیراز بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است که هم اکنون در سن 40 سالگی خود می باشد. او از سال 1377 فعالیت خود را در حرفه بازیگری آغاز کرده است و هم چنین منشی صحنه نیز بوده است.

چکامه چمن‌ ماه در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی بازی کرده است. البته این موضوع را هم باید افزود که مدت ها قبل او بنا به دلایلی ایران را برای همیشه ترک کرد و ساکن ترکیه شد و مدتی است که در شبکه فارسی‌ زبان خارجی جم تی وی مشغول به بازیگری می باشد.

کدام بازیگران تابعیت ترکیه دارند؟

خیلی از بازیگران ساکن ترکیه افرادی هستند که در ایران توانستند شهرت و معروفیت خوبی به دست آورند و بنا به دلایل مختلفی مانند ناراضی بودن از شغلشان، مشکلات شخصی، درآمد پایین و یا شهرت بیشتر تصمیم گرفتند تا ایران را ترک کنند و هم اکنون ساکن کشور ترکیه شده اند.

حال این موضوع را هم باید افزود که برخی از این بازیگران مدت کوتاهی است که مهاجرت کردند و برخی دیگر سالیان طولانی است که از ایران مهاجرت کردند و ساکن ترکیه شده اند.

حال مشاهده شده است که برخی از آن ها توانسته اند، تابعیت ترکیه را بگیرند و هم اکنون با خیال آسوده تر و راحت تری در ترکیه به فعالیت هایشان ادامه می دهند. حال از برخی از بازیگرانی که تابعیت ترکیه دارند می توان به سارا باهنر، چکامه چمن‌ ماه، هرمز سیرتی و … اشاره کرد. اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید پیشنهاد ما این است که به اینترنت مراجعه نمایید.

چه بازیگرانی برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرده اند؟

برخی از بازیگران ایرانی در مورد سینمای ایران بیان کرده اند که سینمای ایران همانند سالیان گذشته نیست و شرایط برای خیلی از بازیگران بسیار سخت و دشوار شده است و علاوه بر این شرایط سخت، دستمزد های خیلی کمی برای ایفای نقش در فیلم و یا سریال به آن ها پرداخت می شود و امروزه سینمای ایران توسط عده ای گردانده می‌ شود که هر کاری که دلشان می‌ خواهد انجام می دهند. به همین دلیل آن ها تمایل پیدا کردند تا برای زندگی بهتر از ایران مهاجرت کنند و ترکیه را بنا به دلایل مختلف مانند هزینه‌ کم انتخاب کرده اند.

حال اکثر این بازیگران برای همیشه مهاجرت کردند و کشور ترکیه را برای سکونت انتخاب کرده اند، چرا که آن ها عکس‌ ها و فیلم‌ های متعددی از خود را بدون حجاب در شبکه های مجازی خود مانند اینستاگرام منتشر کرده اند که این عکس‌ ها و فیلم‌ ها اثبات می کند دیگر تمایل به برگشت به ایران را ندارند.

چرا که از آن جایی که در ایران شرایط و قوانین خاصی برای بازیگران وجود دارد که یکی از این شرایط حجاب کامل است و آن ها عکس های بی حجاب زیادی را منتشر کرده اند، دیگر نمی‌ توانند به ایران برگردند و از آن جایی که این موضوع را می‌ دانند می‌ توان بیان کرد که این بازیگران برای همیشه به ترکیه مهاجرت کردند. حال از برخی از این بازیگران می‌ توان به صدف طاهریان، ریحانه‌ پارسا، چکامه چمن‌ ماه، سارا باهنر و … اشاره کرد.

این موضوع را هم باید افزود می توانید عکس و فیلم بازیگران ایرانی در ترکیه که بدون حجاب هستند را در سایت های مختلف مشاهده نمایید.

عکس بازیگران ایرانی در ترکیه را کجا مشاهده کنیم؟

عکس بازیگران ایرانی در ترکیه را کجا مشاهده کنیم؟

امروزه بازیگران ایرانی که از کشور مهاجرت کردند و ساکن ترکیه شده اند، نسبت به گذشته طرفداران و مخاطبان بیشتری به دست آورده اند. حال خیلی از طرفداران و هواداران این بازیگران تمایل دارند تا عکس های متفاوت و هم چنین عکس های بی حجابی بازیگرانی که ساکن ترکیه شده اند و یا سلبریتی های خارج نشین را مشاهده نمایند تا به این گونه بتوانند بیشتر با سبک زندگی جدید این بازیگران آشنا شوند.

در این باره باید بگوییم که امروزه به لطف تکنولوژی و شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام و رسانه‌ ها افراد می توانند عکس های هر کدام از بازیگرانی که ساکن ترکیه شده اند را مشاهده کنند چرا که پیدا کردن و مشاهده عکس های آن ها دشوار و سخت نمی باشد و کاربران می‌ توانند با مراجعه به شبکه های مجازی این بازیگران عکس های متعددی از آن ها مشاهده کنند.

این موضوع را هم باید افزود که اگر به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را مانند عکس های کشف حجاب بازیگران ایرانی در ترکیه و یا عکس های بازیگران ایرانی ساکن ترکیه را جستجو نمایید، با نتایج عالی رو به رو خواهید شد و می‌ توانید عکس های متعددی از آن ها را جستجو و مشاهده کنید.

درآمد بازیگران ایرانی در ترکیه از کجاست؟

از آن جایی که افرادی که به عنوان بازیگر شناخته شده اند، از طریق حرفه بازیگری درآمدزایی می‌ کردند. بخش عمده‌ درآمد آن ها از طریق بازیگری بوده است، به همین دلیل از زمانی که این بازیگران از ایران مهاجرت کردند و ساکن ترکیه شده اند، سوال خیلی از مردم و مخاطبان آن ها این است که این بازیگران چگونه درآمدزایی می‌ کنند و منبع درآمد آن ها چیست؟ در این باره باید بگوییم که آن ها زمانی که در ایران بوده اند توانسته اند از طریق بازیگری ثروت خوبی برای خود به دست آورند. آن ها در ترکیه با توجه به ثروتی که به دست آورده اند، بیزینس هایی را راه اندازی کرده اند و از طریق این بیزینس ها توانسته اند منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند.

هم چنین باید افزود که برخی از این بازیگران به ویژه بازیگران زن در حرفه مدلینگ نیز در ترکیه فعالیت می کنند. حتی اکثر بازیگران به عنوان بازیگر و یا مجری در شبکه های فارسی زبان خارجی نیز فعالیت خود را ادامه داده اند. این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که اکثر این بازیگران در اینستاگرام فالووران زیادی دارند با گذاشتن تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود نیز درآمدزایی می‌ کنند.

خانواده بازیگران ایرانی در ترکیه کجا ساکن هستند؟

خانواده بازیگران ایرانی در ترکیه کجا ساکن هستند؟

زمانی که بازیگران از ایران مهاجرت می‌ کنند و ساکن ترکیه می شوند، سوال خیلی از مخاطبان این است که آیا خانواده این بازیگران نیز همراه آن ها به ترکیه مهاجرت کرده اند؟ در این باره باید بگوییم که اکثر بازیگران به تنهایی و یا با پارتنر خود از ایران مهاجرت کردند و ساکن ترکیه شده اند.

هم چنین این افراد بیان کرده اند که خانواده شان در ایران کار و زندگی دارند و نتوانستند همراه آن ها به کشور ترکیه مهاجرت کنند. البته خانواده آن ها به ترکیه رفت و آمد زیادی دارند و به این گونه به فرزندشان سر می‌ زند و جویای حال آن ها می شوند.

البته برخی از خانواده ها نیز به همراه فرزندشان به ترکیه مهاجرت کرده اند و هم اکنون ساکن ترکیه هستند.

کدام بازیگران ایرانی در ترکیه حاشیه زیادی داشتند؟

جالب است که بدانید خیلی از بازیگران ساکن ترکیه زمانی که در ایران بودند و در حرفه بازیگری فعالیت می کردند هیچ گونه حاشیه و جنجالی را برای خود به وجود نیاورده بودند و حتی از آن ها به عنوان بازیگران بی حاشیه یاد می‌ شده است. اما زمانی که از ایران مهاجرت کردند و ساکن ترکیه شده اند، حواشی و جنجال‌ های زیادی را برای خود به وجود آورده‌ اند و حتی امروزه از برخی از آن ها به عنوان پر حاشیه ترین بازیگران ایران یاد می‌ شود.

خیلی از مردم در این باره بیان کرده اند که این بازیگران برای این که بتوانند به شهرت و معروفیت زیادی برسند و هم چنین فالووران زیادی در اینستاگرام به دست آورند، جنجال و حاشیه های مختلفی را برای خود به وجود می آورند.

حال جالب است که بدانید، زمانی که نام بازیگر زن ایرانی در ترکیه که حواشی زیادی را به وجود آورده در میان باشد خیلی از افراد به یاد ریحانه پارسا می‌ افتند چرا که این بازیگر با توجه به عکس های بی حجابی که از خود منتشر می‌ کند و هم چنین رفتار های غیر اخلاقی به یکی از پرحاشیه‌ ترین افراد تبدیل شده است.

البته باید افزود که صدف طاهریان نیز تا به اکنون حواشی زیادی را برای خود به وجود آورده و او نیز یکی از پرحاشیه ترین افراد می باشد.

مصاحبه با بازیگران ایرانی در ترکیه

مصاحبه با بازیگران ایرانی در ترکیه

مصاحبه های متعدد توسط شبکه های مختلف با بازیگرانی که در ایران به شهرت و معروفیت زیادی رسیدند و به ترکیه مهاجرت کردند و حتی امروزه از آن ها به عنوان بازیگران ساکن ترکیه یاد می‌ شود، انجام شده است.

این بازیگران در مصاحبه های خود در مورد این که چقدر سختی در ایران در حرفه بازیگری تجربه کرده‌ اند، مشکلاتی که برای آن ها به وجود آمده، فراز و نشیب هایی که در زندگی داشته اند، علت مهاجرتشان، زندگی در ترکیه و خیلی از مسائل دیگر صحبت کرده اند.

این موضوع را هم باید افزود که نظر بازیگران ترکیه درباره ایران این است که فعلا شرایط زندگی برای مردم ایران بسیار سخت و دشوار شده است و امیدوار هستند که هرچه سریع تر شرایط برای آن ها به حالت عادی برگردد.

کدام بازیگران ایرانی در ترکیه برای کار به ایران می آیند؟

جالب است که بدانید برخی از منابع بیان کرده اند که بعضی از بازیگرانی که ساکن ترکیه شده اند و در ترکیه زندگی می کنند و به فعالیت های خود می‌ پردازند، بنا به دلایل مختلف مانند کار به ایران می‌ آیند و دوباره به ترکیه باز می گردند که این موضوع شامل بازیگران دورگه ایرانی ترکی نیز می باشد.

حال این منابع بیان کرده اند که بازیگرانی مانند: مرتضی تمی، ابوالفضل عطار، مجید احمدی و برخی از بازیگران ایرانی ساکن ترکیه به ایران رفت و آمد های زیادی داشته اند. البته این موضوع را هم باید افزود که هیچ کدام از این بازیگران این گفته ها را تایید و یا تکذیب نکرده اند.

اینستاگرام بازیگران ایرانی در ترکیه چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های پرطرفدار و محبوب است که خیلی از افراد مشهور و یا غیر مشهور در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهند و مطالب و عکس های متعددی از خود را با مخاطبانشان به اشتراک می‌ گذارند.

حال بهتر است که بدانید اکثر بازیگران ایرانی که ساکن ترکیه هستند در اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند و حتی نسبت به سایر بازیگران فعالیتشان بیشتر است، چرا که آن ها تمایل دارند تا با توجه به اینستاگرام طرفداران و مخاطبان بیشتری جذب کنند و نامشان همیشه بر سر زبان ها باشد و مردم آن ها را از یاد نبرند.

این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام این بازیگران کافیست تا نام آن ها در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو نمایید تا پیجشان برای شما نمایش یابد. بهتر است که بدانید از آن جایی که این بازیگران فالووران زیادی دارند، پیج آن ها نسبت به پیج های فیک به راحتی قابل تشخیص می باشد.

کلاب هاوس بازیگران ایرانی در ترکیه

کلاب هاوس بازیگران ایرانی در ترکیه

در رابطه با کلاب هاوس باید بگوییم که یکی از برنامه‌ های تقریباً جدید و محبوبی است که امروزه در بین کاربران ایرانی به شدت پر طرفدار شده است و خیلی از کاربران ایرانی در این برنامه نیز فعالیت می‌ کنند و از ویژگی های این برنامه می توان به این که افراد می توانند با یکدیگر ارتباط صوتی داشته باشند، اشاره کرد.

این موضوع را هم باید افزود که خیلی از بازیگران ایرانی و حتی بازیگرانی که ساکن ترکیه هستند در این برنامه عضو شده اند و امروزه مخاطبان خاص خود را در برنامه کلاب هاوس دارند که هر از گاهی به گفتگو با آن ها می پردازند. برای پیدا کردن کلاب هاوس این بازیگران کافیست تا وارد این برنامه شوید و در قسمت جستجوی برنامه نام آن ها را سرچ کنید.

کدام بازیگران ایرانی برای زایمان به ترکیه رفتند؟

مدتی قبل شایعه ای به وجود آمد که یکی از بازیگران معروف ایرانی برای زایمان فرزندش به ترکیه رفته است و بعد از زایمان به ایران بازگشته است. البته باید افزود که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این که کدام بازیگر برای زایمان به ترکیه رفته است در اینترنت در دسترس نمی باشد.

وضعیت بازیگران ایرانی در ترکیه چگونه است؟

خیلی از افراد تمایل دارند تا بدانند وضعیت بازیگران ایرانی که ساکن ترکیه شده اند، چگونه است؟ در این باره خیلی از بازیگران در مصاحبه‌ ها و صحبت های خود بیان کرده اند که وضعیت آن ها در ترکیه نسبت به ایران بهتر است، البته مهاجرت از کشور برایشان سختی‌ ها و مشکلاتی را به همراه داشته است.

سوالات متداول

  1. ریحانه پارسا کیست؟

    ریحانه پارسا متولد سال 1377 یکی از بازیگران معروف و پرحاشیه ایرانی است که از زمانی که ساکن ترکیه شده است، جنجال‌ های زیادی را به وجود آورده است.

  2. افراد چگونه می توانند عکس های بازیگران ایرانی در ترکیه را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های بازیگران ایرانی در ترکیه می توانید به صفحات مجازی آن ها و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  3. کدام بازیگران به عنوان پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی ساکن ترکیه معرفی شده اند؟

    ریحانه پارسا و صدف طاهریان از آن جایی که حواشی زیادی برای خود به وجود آورده اند، به عنوان بازیگران پرحاشیه ایرانی ساکن ترکیه معرفی شده اند.

  4. چگونه می توان آدرس اینستاگرام بازیگران ایرانی در ترکیه را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام بازیگران ایرانی ساکن ترکیه می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام نام آن ها را جستجو نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *