فرزاد حسنی کیست؟ | واکنش فرزاد حسنی به عکس بی حجاب آزاده نامداری

فرزاد حسنی هنرمند خوب کشورمان است که در حیطه های هنری مختلفی مانند مجری گری، بازیگری و ترانه سرایی فعالیت داشته است. او با مجری گری در برنامه تلویزیونی کوله پشتی در سال های 1383 تا 1386 توانست به شهرت برسد.

فرزاد حسنی کیست؟

فرزاد حسنی کیست؟

فرزاد حسنی هنرمند خوب کشورمان است که تا به حال در بسیاری از شاخه های هنری مانند مجری گری، گویندگی، بازیگری، نویسندگی و حتی ترانه سرایی فعالیت داشته است. در این مطلب سعی داریم نگاهی به بیوگرافی فرزاد حسنی بیندازیم. فرزاد حسنی متولد 21 شهریور سال 1356 در شهر تهران است. او در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد متولد شده است. جالب است بدانید که نام او توسط دختر خاله مادرش انتخاب شده است. دارای دو برادر به نام های فرشاد و فرهاد است و فرزند بزرگ خانواده به حساب می آید. نام مادرش شکوه سادات و نام پدرش مرتضی است. خانواده ای مذهبی دارد و به گفته خودش هیچگاه مادرش بدون وضو به او و برادرانش شیر نداده است. خود فرزاد هم آدم مذهبی و معتقدی است و هرگز نماز هایش و به خصوص نماز صبحش قضا نشده است. به گفته خودش این طور بزرگ شده است و این عادت به نماز سر وقت خواندن کم کم در او شکل گرفته است. او همیشه از نزدیکی و وابستگی خاصی که به پدر و مادرش دارد صحبت کرده است و به قول خودش با آقاش رفاقت دارد.

فرزاد حسنی در رشته مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی درس خوانده است ولی تاکنون هیچ گاه در حیطه رشته اش فعالیتی نداشته است. او می گوید در زمان درس و مدرسه همیشه شاگرد اول بوده است. در زمان دانشگاه رشته مکانیک را به خاطر پدرش مجبور بوده که انتخاب کند و هیچ وقت به آن علاقه ای نداشته است؛ از همان ابتدا علاقه اش را به هنر و اجرا می دانست. به همین دلیل در کلاس های اجرا و بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و از آن جا پا به دنیای هنر گذاشت و پس از آن در مدرسه بازیگری امین تارخ حضور پیدا کرد.

در زندگی شخصی اش آدمی بسیار خوش قول و به گفته خودش احساساتی است. سعی می کند در پوشش خود از رنگ های مختلف استفاده کند و یک رنگ نپوشد. عاشق رنگ آبی است و در بسیاری از اجراهایش لباس هایش طیف های مختلف این رنگ را دارند. به گفته دوستانش بسیار بامعرفت است و همیشه هوای دوستانش را داشته است. اهل حساب کتاب نیست و آدم ولخرجی است. دلیل استفاده کردن از عینکش هم به این موضوع برمی گردد که نمره چشمانش بالاست و مجبور به استفاده از عینک طبی است. این هنرمند دوست داشتنی از سلبریتی های کتابخوان و اهل اطلاعات عمومی محسوب می شود و در برنامه های مختلف جملاتی از کتاب هایی که خوانده است، بازگو می کند.

اینستاگرام فرزاد حسنی فعال است؟

اینستاگرام فرزاد حسنی فعال است؟

مانند برخی از هنرمندان کشورمان، فرزاد حسنی علاقه ای به داشتن صفحه مجازی در اینستاگرام ندارد. در اینستاگرام اگر صفحه ای با نام فرزاد ببینید، متعلق به خودش نیست و هواداران و فن پیج هایش آن را اداره می کنند. این هنرمند که حاشیه های زیادی تاکنون برایش پیش آمده است شاید با نداشتن صفحه مجازی سعی داشته است تا این حواشی را کمتر کند و به دنیای مجازی نبرد. فرزاد حسنی اینستاگرام فعالی را هرگز نداشته است و اخبار مربوط به این هنرمند را طرفدارانش در اینترنت منتشر می کنند. تصاویری که در اینستاگرام از فرزاد حسنی می بینیم همه برای سایت های خبری و هنری است.

همسر فرزاد حسنی کیست؟

همسر فرزاد حسنی کیست؟

فرزاد حسنی در اردیبهشت سال 1392 خبر رابطه عاشقانه اش با آزاده نامداری را با حضور در کنسرت فرزاد فرزین داد. آن ها در 6 تیر سال 1392 توسط سید حسن خمینی به عقد یکدیگر در آمدند و تصاویر مراسم آن ها از پربازدید ترین تصاویر و جستجوهای اینترنتی بود. فرزاد حسنی عاشق امام خمینی (ره) بوده است و از کودکی عکس های ایشان را جمع آوری می کرده است. علت اینکه دوست داشت نوه امام آن ها را به عقد هم در آورد ریشه در همین علاقه و اعتقادش بود.

این ازدواج دوام زیادی نداشت و در خرداد ماه سال بعدش خبر طلاق پرحاشیه این دو مجری توانمند منتشر شد. آزاده نامداری با انتشار تصاویری این نکته را اذعان داشت که همواره مورد خشونت از طرف فرزاد حسنی قرار می گرفته است. فرزاد حسنی نسبت به بسیاری از این حواشی در آن زمان سکوت کرد که این خود به بیشتر شدن این جنجال دامن زد، این سکوت چند سال بعد در مصاحبه ای شکسته شد.

فیلم های برتر فرزاد حسنی کدامند؟

فرزاد حسنی علاوه بر اجرا در برنامه های تلویزیونی و رادیویی، در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی و سینمایی زیادی هم نقش آفرینی کرده است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

کمکم کن

کمکم کن یک سریال بود که در ماه رمضان سال 1383 از تلویزیون پخش شد و محبوبیت زیادی در بین مردم داشت. دلیل باز پخش نشدن این سریال بازی زهرا امیر ابراهیمی (بازیگر ممنوع الکار و ممنوع التصویر سینما و تلویزیون) است، کارگردانی این مجموعه با قاسم جعفری بود.

ثبت با سند برابر است

یکی دیگر از فیلم هایی که فرزاد حسنی در آن بازی کرده است، فیلم ثبت با سند برابر است، بوده است، این فیلم در سال 1396 در سینما پخش شد.

آمین خواهیم گفت

این فیلم به کارگردانی سامان سالور در سال 1394 در سینمای کشورمان اکران شد. نکته جالب این است که این فیلم حدود 5 سال توقیف بوده است. فرزاد حسنی در این فیلم یکی از نقش های مهم را بازی کرده است.

فیلم های برتر فرزاد حسنی کدامند؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر این بازیگر می توانید نام او را در اینترنت جستجو کنید، تمامی تصاویر و مصاحبه های این هنرمند برایتان آورده می شود. همچنین در اینستاگرام هم با وجود آنکه فرزاد حسنی پیجی ندارد، می توانید تصاویر و اخبار مرتبط با او را در پیج های هواداران و خبری هنرمندان ببینید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

مهمترین حاشیه زندگی این هنرمند در زمان طلاقش از آزاده نامداری شنیده شد. زمانی که آزاده نامداری اقدام به انتشار تصاویری از صورت و خودش کرد که در آن ها جای کبودی و خشونت دیده میشد. او در آن زمان این نکته را گفت که تمامی این کبودی ها به علت خشونت جسمی است که فرزاد حسنی مرتکب شده است. آزاده نامداری حتی در آن زمان با انتشار متنی، فرزاد را تهدید کرد که اگر دهانش به دروغ باز شود فایل های صوتی که از او دارد را منتشر می کند.

فرزاد حسنی تا چند سال واکنش خاصی نسبت به این قضیه نشان نداد اما بعد از حدود دو سال این موضوع را بیان کرد. در مصاحبه با Farzad Hassani  این موضوع بیان شد که آزاده نامداری با وجود تهمت ها و شکایت های زیادی که از او کرده است، هر بار دست خالی از دادگاه بر می گشت. او در این مصاحبه این موضوع را بیان کرد که زندگی خصوصی اش به کسی مربوط نیست و مردم نباید در آن سرک بکشند. او تمامی حرف های آزاده نامداری را کذب و دروغ محضی دانست که برای دیده شدن صورت گرفته است. حاشیه بعدی زندگی فرزاد حسنی، شایعه مربوط به مهاجرتش از کشور و حضورش در برنامه ایران اینترنشنال بود. فرزاد حسنی این شایعه را نیز تکذیب کرد و بیان کرد قصد مهاجرت و خارج شدن از کشورش را هیچ گاه ندارد.

یکی دیگر از حواشی ای که برای فرزاد حسنی پیش آمد مربوط به اجرای یکی از برنامه هایش به نام اکسیر است. او در این برنامه بسیار ناگهانی شروع به مسخره کردن یکی از شرکت کننده ها کرد. این برنامه که حالت مسابقه داشت و شرکت کنندگان باید به پرسش هایی که از آن ها می شد، پاسخ می دادند حواشی را برای فرزاد حسنی به ارمغان داشت. در یکی از همین برنامه ها سوالی نسبتا ساده مطرح شد و با وجود جواب درست دادن شرکت کننده، فرزاد حسنی شروع به مسخره کردن او کرد. در نهایت به آن شرکت کننده، که آقایی نسبتا مسن بود، گفت که اگر پاسخ سوال را بگوید او برنده 50 میلیون تومان می شود و پس از پاسخ درست دادن آن آقا، به جای 50 میلیون تومان به او زرشک هدیه داد و مجدد شروع به مسخره کردن او کرد.

این برنامه باعث شد موجی از انتقاد به سمت Farzah hassani و برنامه اش روانه شود و مردم بسیار از دست کارها و سخنانی که نسبت به آن شرکت کننده زده ناراحت و عصبانی شوند. همچنین بارها از فرزاد حسنی خواسته شده که بخاطر رفتارش عذرخواهی کند ولی او دلیل رفتارش را تنها شوخی و ایجاد هیجان برای شرکت کنندگان بیان کرد.

او در اجرا ها و برنامه هایش همیشه از حاشیه استقبال می کند. یک بار دیگر در یکی از اجراهایش که با سردار رادان جلوی دوربین و پخش زنده بود او از عملکرد نیروی انتظامی به خاطر طرح حجاب و عفافشان انتقاد مستقیم کرد و رفتار نیروی انتظامی را نامتعارف و اشتباه خطاب کرد. همین موضوع سبب شد تا مدت ها فرزاد حسنی ممنوع التصویر باشد و اجازه هیچ اجرایی نداشته باشد اما این حاشیه بر خلاف حواشی دیگر این هنرمند، او را بین مردم محبوب کرد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

بیماری این بازیگر چیست؟

در زمان طلاق و جدایی این بازیگر از آزاده نامداری، شایعات زیادی مبنی بر بیماری روحی و روانی فرزاد حسنی زیاد شده بود. اما این موضوع صحت ندارد و فرزاد بارها اعلام کرده است که همواره از سلامت کامل برخوردار بوده است. همچنین Farzah hassani در همان سال ازدواجش برای اجرای یک برنامه به جاده چالوس رفته بود که این سفر برای Farzah hassani تصادفی را به همراه داشت که او از ناحیه قفسه سینه دچار شکستگی شد. حال او پس از چند ماه خوب شد و مجدد اجراهایش و بازی در فیلم هایش را از سر گرفت.

برای محاسبه سن فرزاد حسنی باید بدانیم که او متولد سال 1356 است و اکنون یک بازیگر و مجری 44 ساله و باتجربه به حساب می آید. او با وجود داشتن سن نه چندان زیادش، کارنامه هنری بسیار خوب و پرکاری دارد. با یک سرچ ساده در دنیای اینترنت و یا سرچ عبارت فرزاد حسنی ویکی پدیا، می توانید کلیه آثار هنری و فیلم هایی که فرزاد در آن ها بازی کرده است را مشاهده کنید و هر کدام را که بخواهید از اینترنت ببینید.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

فرزاد حسنی در کارنامه هنری اش اجرای بسیاری از برنامه های پرطرفدار و محبوب کشورمان را برعهده داشته است. از افتخارات این بازیگر می توان به مجری گری در بسیاری از مراسم های سینمایی مانند اجرای مراسم جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی اشاره کرد.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری با یکدیگر در برنامه ویژه عید و برنامه های دیگری حضور داشتند. در یکی از این برنامه ها که مصادف با زمان ازدواجشان بود، Farzah hassani شعری که خودش سروده بود را تقدیم به همسرش کرد.

همچنین گفتیم که Farzah hassani ترانه سرای خوبی هم می باشد. از ترانه های محبوب او که تقریبا اکثر مردم شنیده اند باید به ترانه آدم فروش که شادمهر عقیلی آن را خوانده است، اشاره کنیم. خیلی ها نمی دانند که شعر این ترانه از فرزاد حسنی است. همچنین تیتراژ مجموعه کمکم کن و کوله پشتی را نیز Farzah hassani سروده بود.

فرزاد حسنی در خندوانه دعوت شد؟

Farzah hassani یکی از هنرمندانی بود که در برنامه رامبد جوان هم حضور داشت. او در شب عید غدیر خم به این برنامه رفته بود. او در این برنامه مصاحبه شنیدنی و خوبی را داشت و از زندگی شخصی، اجراها و بازیگری و فعالیت های هنری دیگرش صحبت کرد.

بیماری این بازیگر چیست؟

فرزاد حسنی در دورهمی

فرزاد حسنی در برنامه دورهمی مهران مدیری هم حضور داشته است. حضور او در این برنامه مصادف شده بود با یک سری توهین ها و صحبت هایی که به مهران مدیری و اجراهایش نسبت داده بود. او بسیار واضح گفته بود مهران مدیری مجری خوبی نیست و فقط با متن های نویسندگانی مانند ژوله سرپا مانده است و خودش این را می داند. در برنامه دورهمی صحبتی از این حواشی و جنجال ها نشد.

فرزاد حسنی این روزها چه می کند؟

فرزاد حسنی این روزها مشغول بازی در مجموعه شب های مافیا است که به تازگی از نمایش خانگی پخش شده است و محبوبیت و استقبال خوبی از طرف تماشاگران به همراه داشته است. همچنین او خارج از دنیای تلویزیون اجرای بسیاری از برنامه ها و همایش ها را بر عهده دارد.

قد فرزاد حسنی 188 سانتی متر است و در بین هنرمندان خوش قد و بالا با اندام و هیکل متناسب قرار دارد. فرزاد حسنی در مافیا نقش خوبی را بازی کرده است و تا به حال در دو سری از این مجموعه پرطرفدار بازی کرده است. او شرکت در این مجموعه را بیشتر سرگرمی و بازی می داند و از ایفای نقش در آن رضایت دارد.

پس از خبر جدایی و طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری، صحبت های زیادی در مصاحبه با این دو هنرمند رد و بدل شد. آخرین تیکه فرزاد حسنی به آزاده نامداری این بود که گفت من همانی هستم که نشان میدهم نه مثل اشخاص دیگری مانند تو و قید و بند های خودم را همیشه داشته ام و رعایت می کرده ام. او بارها و بارها صحبت ها و تصاویری که از آزاده نامداری از کتک خوردنش منتشر کرده بود را کذب و دروغ نامید.

واکنش فرزاد حسنی به عکس بی حجاب آزاده نامداری چه بود؟

او در یکی از اجراهایش این نکته را گفت شخصیت انسان آن است که در زمان آزادی و وقتی دستشان باز است نشان دهند کی هستند. او همچنین طعنه ای این چنینی به آزاده نامداری انداخت که پشت آیفون همه مادر انسان هستند ولی وقتی در باز می شود و آیفون تصویری می شود مشخص می شود چه گرگی پشت در بوده است!

فرزاد حسنی در خندوانه دعوت شد؟

علت جدایی فرزاد حسنی از زبان خودش

فرزاد حسنی در زمانی که اخبار مرتبط با طلاق او و آزاده نامداری منتشر شد، سکوت اختیار کرد ولی بعد ها در مصاحبه هایش با گفتن تیکه ها و کنایه های زیادی ازدواجش با آزاده را اشتباه دانست و حتی در جایی اعلام کرد گول خورده است و این ازدواج از همان اول اشتباه بزرگی بوده است. او علت جدایی شان را مرتبط با دروغ ها و دو رویی هایی دانست که در زندگی شان وجود داشت و این موضوع که به عدم شناخت کاملشان از یکدیگر بر می گشت.

واکنش فرزاد حسنی به مرگ آزاده نامداری چه بود؟

واکنش فرزاد حسنی به مرگ همسر سابقش جالب بود. او در پیامی دوستانش را به خواندن نماز شب اول قبر برای آزاده دعوت کرد. آزاده نامداری در سال 1394 با سجاد عبادی ازدواج کرده بود و صاحب فرزندی به نام گندم بود که در سال گذشته خبر مرگ او که هنوز علت اصلی آن مشخص نشده و برخی آن را خودکشی می دانند، موج بهت و تعجب و ناراحتی زیادی را برای اهالی سینما و تلویزیون آورد. وی همان شب با انتشار پیام تسلیت، ابراز ناراحتی کرد.

تسلیت فرزاد حسنی به آزاده نامداری یکی دیگر از حواشی زندگی این دو هنرمند بود که نشان داد تا لحظه مرگ آن ها هم مردم منتظر شنیدن خبر و حاشیه از آن ها هستند. Farzah hassani در این باره موضع بسیار خوبی داشت که موجب تحسین هواداران و مردم شد.

واکنش فرزاد حسنی به ازدواج مجدد آزاده نامداری چه بود؟

پس از شنیدن خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری همه نگاه ها به این هنرمند بود تا شاید واکنشی دیگر زمینه حاشیه را دوباره به این زوج گذشته برگرداند. اما این شخص در این باره باز هم محتاطانه عمل کرد و درباره این موضوع و حتی بعد از خبر تولد دختر آزاده نامداری، سکوت اختیار کرد.

همسر دوم Farzah hassani ، زهرا عاملی است. او بارها با انتشار تصاویر دو نفره از خودش و Farzah hassani شعری با مضمون عاشقانه را به فرزاد تقدیم کرده است. این فرد نیز چند بار شعری کوتاه را در گفتگوهایش به خصوص در رادیو به زهرا عاملی بسیار زیرکانه و غیرمستقیم تقدیم کرده است. این دو نفر فعلا خبری از ازدواج رسمیشان به گوش اهالی رسانه نرسانده اند.

اگر توصیه این مجری به آزاده نامداری را بخواهید این بوده که بارها در برنامه های متفاوت او را به یکرنگ بودن تشویق کرده است. فرزاد حسنی چندین بار بطور مستقیم و غیرمستقیم آزاده را خطاب قرار داده است و این نکته را ذکر می کند که دروغ خیلی زود فاش می شود و مردم ما مردمی باهوش هستند و به شدت فرق بین دروغ و راستی را متوجه می شوند. او با ذکر این حرف ها اشاراتی به دروغ شمردن تصاویر و حرف های آزاده نامداری در زمان طلاقشان می کند.

تاکنون تصویری از فرزند فرزاد حسنی منتشر نشده است و اگر تصویری از این هنرمند در کنار کودکی دیدید، بدانید که فرزند خودش نیست. حتی خبر ازدواج رسمی فرزاد و زهرا عاملی نیز هنوز منتشر نشده است و برخی آن را هم حاشیه می دانند و موضوعی که جدی نیست. اما زهرا عاملی و فرزاد حسنی بارها به طرق مختلف نشان داده اند که در متن شعرهایشان خبر از علاقه و عشق زیاد بین آن دو است.

مراسم خاکسپاری آزاده نامداری با حضور فرزاد حسنی

زمانی که خبر درگذشت آزاده نامداری دنیای رسانه را تکان داد بسیاری از نگاه ها به سمت واکنش فرزاد حسنی بود. فرزاد با انتشار پست تسلیت و همچنین حضور در مراسم ختم این مجری دوست داشتنی، جایی برای حاشیه باقی نگذاشت. او در مراسم ختم آزاده نامداری سعی می کرد خیلی جلوی دوربین خبرنگارها ظاهر نشود و در تصاویر در جایی کمی دورتر و با فاصله بیشتر از قبر آزاده حضور داشت.

سوالات متداول

  1. همسران فرزاد حسنی چه کسانی بوده اند؟

    همسر اول فرزاد حسنی، آزاده نامداری بوده است و آن ها یک سال با یکدیگر زندگی کرده اند و پس از آن به گفته برخی زهرا عاملی، شاعر خوب کشورمان با فرزاد حسنی رابطه عاشقانه دارد.

  2. علت طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی چه بود؟

    آزاده نامداری با انتشار متن ها و تصاویر زیادی علت این طلاق را خشونت جسمی و کلامی فرزاد حسنی دانست ولی فرزاد تمامی این حواشی را رد کرد و علت را در اشتباه بودن ازدواجشان از آغاز دانست.

  3. فرزاد حسنی متولد چه سالی است؟

    فرزاد حسنی متولد 21 شهریور سال 1356 در تهران است.

  4. آیا فرزاد حسنی قصد مهاجرت دارد؟

    فرزاد حسنی کلیه شایعات مرتبط با خروجش از کشور و مهاجرتش را تکذیب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *