یوتیوبر کیست؟ هر 1000 بازدید در یوتیوب چقدر درامد دارد؟

یوتیوبر به کاربری گفته می شود که در یوتیوب ویدیو های جذاب و دیدنی قرار می دهد. اولین ویدیو در سال 2005 توسط یکی از بنیانگذاران یوتیوب منتشر شد که یوتیوب را به دومین وب سایت پربازدید جهان تبدیل کرد. یوتیوب به وسیله چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم به وجود آمد. هرلی در دانشگاه درس طراحی خواند، چن و کریم دانش کامپیوتر خواندند.

همانطور که گفته شد اولین فیلم در یوتیوب در سال 2005 ارائه شد و تا اکتبر سال ۲۰۱۵، بیش از ۱۷٬۰۰۰ کانال با بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ مشترک در این فضا فعالیت داشتند. الان تعداد توتیوبرها افزایش یافته و ویدیو های دیدنی و جذاب بیشتری در یوتیوب قرار گرفته است. برای اینکه یک یوتیوبر خوب باشید باید دنبال مطالبی بود که بیشتر مورد توجه مردم است و به آن علاقه نشان می دهند ودوست دارند زمان خود را صرف تماشای این ویدیو ها کنند. در این مورد اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید توصیه می کنیم نگاهی به رکورد کامنت یوتیوب بیندازید.

یوتیوبر کیست؟

یوتیوبر کیست؟

یوتیوبر کسی است که در فضای مجازی یوتیوب فعالیت می کند و ویدیو های جذاب و دیدنی را برای جذب مخاطب در یوتیوب به اشتراک می گذارد. چون امروزه بسیاری از کاربران کم کم بی خیال تلویزیون و سایر روش های سرگرم کننده سنتی می شوند و به شبکه های اجتماعی روی می آورند، یوتیوب یکی از این شبکه هاست که میلیون ها کاربر فعال جذب خود کرده است. در این فضا روزانه بیش از 5 میلیارد ویدیو توسط یوتیوبر ها برای تماشا به اشتراک گذاشته می شود.

یوتیوبرها نقش مهمی در جذب مخاطب در استفاده از یوتیوب دارند، زیرا با قرار دادن ویدیو و محتوای جذاب در این شبکه، مخاطبین زیادی را جذب می کنند. آن ها می توانند از مخاطبان خود بخواهند ویدیوهایشان را لایک کنند و کامنت بگذارند. اکثر یوتیوبرهای ستاره از کاربران خود می خواهند که ویدیو های آن ها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند و با این تکنیک از بازدید کنندگان خود برای افزایش مخاطبان به بهترین نحو استفاده می کنند. داشتن مخاطب زیاد در یوتیوب بهترین فضا برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات برای صاحبان برند ها هست تا محصولات خود را به نمایش بگذارند. همچنین سایت یوتیوب بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را به یوتیوبر اختصاص می دهد.

در آمد یوتیوبر چقدر است؟

درآمد یوتیوبر چقدر است؟

یوتیوب یکی از فضاهای مجازی است که بیش از 5 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد، به همین دلیل همگی کاربران تلاش دارند به یک یوتیوبر موفق تبدیل شوند تا از این شبکه کسب در آمد کنند. یکی از سوالاتی که مطرح است اینه که یوتیوب برای هر بازدید چه مقدار پول می دهد؟ جواب دقیقی برای این سوال نمی توان گفت، یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید تقریبا بین 1 تا2 دلار پول می دهد. نکته مهم این است که یوتیوب به ازای دیده شدن تبلیغ های ویدیو پول می دهد. یوتیوبرهایی که ویدیو های علمی و آموزشی می سازند پول بیشتری کسب می کنند.

به دلیل وجود تحریم ها بدست آوردن در آمد از یوتیوب در ایران کار دشواری است. برای اینکه بتوان از یوتیوب پول برداشت کرد و کارهای مالی خود را با یوتیوب انجام داد، نیاز به حساب Google AdSense است. این امکان برای ایرانیان وجود ندارد، اگر آشنایی در خارج از کشور داشته باشند می توانند از طریق او حساب باز کنند و به فعالیت خود ادامه دهند.

مصاحبه با یوتیوبر های معروف خارجی چگونه بود؟

در جهان یوتیوبرهای زیادی در حال فعالیت هستند و آن ها با کارهای خارق العاده ای که انجام می دهند توانسته اند کاربران زیادی را جذب خود کنند. مردم امروزه به دور از هیاهوی اتفاقاتی که پیرامونشان می گذرد مدتی از وقت خود را صرف فضاهای مجازی می کنند. این کاربران با حضور در این فضاها به دیدن کلیپ های شاد، طنز و یا کارهای خاصی که افراد انجام می دهند، وقت خود را صرف می کنند. یوتیوبر ها تمام تلاششان این است که بتوانند رضایت طرفدارانشان را بدست آورند و بین آنها محبوب شوند. در مصاحبه هایی که با یوتیوبرهای خارجی انجام شد، آن ها عنوان کردند برای موفقیت در فضای مجازی یوتیوب باید فیلم هایی درست کنند که مخاطب را سرگرم کند و از دیدن کلیپ های آن ها لذت ببرند.

در مصاحبه با یوتیوبر های معروف ایرانی چه گذشت؟

یکی از یوتیوبرهای معروف ایرانی کیمیا روانگر است که 15 آبان 1371 در تهران به دنیا آمده است او یک خواهر و برادر دارد. در یوتیوب معروف به میا پلیز است، پدر و مادرش وقتی 6 ساله بود به استعداد هنری او پی بردند و او را در کلاس موسیقی و هنر ثبت نام کردند.

او در رشته طراحی صنعتی از دانشگاه ملی تهران فارغ التحصیل شد، کیمیا با علاقه به طراحی و ساخت بازی های رایانه ای در سال آخر دانشگاه خود در یک شرکت توسعه دهنده بازی به نام رهنما شروع به کار کرد و بعد از فارغ التحصیلی، او به سمت گرافیک رفت. در سال ۱۳۹۶ کیمیا کانال یوتیوب خود را با نام”Miaplays” برپا کرد و او در آن کانال شروع به پخش فیلم هایی برای سرگرم کردن و نشان دادن خود کرد و به عنوان اولین یوتیوبر زن در ایران شناخته شد و او در حال حاضر در ونکوور کانادا زندگی می کند.

در اولین مصاحبه رسمی که با کیمیا روانگرد انجام شد از او درباره اسم میا پرسیده شد، گفت چون قسمتی از اسم اوست به همین دلیل نام پیجش را میا گذاشته است. در مورد موفقیتش سوال شد که عنوان کرد به مرور زمان، کانتنت گذاشتن آنلاین، دائم ویدیو گذاشتن، راجع به مطالب مختلف حرف زدن، عرصه‌های مختلف رو امتحان کردن و آزمون و خطا باعث شد که طرفداران بیشتری را جذب کند. در مورد کار اصلیش پرسیده شد که بیان کرد 6 ماهی هست که یوتیوب کار اصلیش شده است. قبلا روی پروژه های گرافیکی کار می کرده که الان دیگه فرصت ندارد هر دو کار را انجام دهد.

کیمیا گفت به پیانو خیلی علاقه دارد چون از سن 6 سالگی خانواده اش مجبورش می کردند که به کلاس پیانو برود. اوایل علاقه ای نداشته اما به اصرار مادرش پیانو را یاد گرفته و الان خیلی خوشحال است که پیانو بلد است و از نواختن آن لذت می برد. در این مصاحبه در مورد کوروش سوال شد، کسی که در ویدیو های میا حضور دارد، کیمیا گفت که کوروش دوستم است و نزدیک به 3 سال است با هم هستیم، همچنین بیان کرد که کوروش در ساخت فیلم ها به وی خیلی کمک می کند.

عکس یوتیوبر در فضای مجازی چگونه است؟

عکس یوتیوبر در فضای مجازی چگونه است؟

یوتیوبر ها با توجه به زمینه فعالیتشون عکس های متفاوتی در فضاهای مجازی به اشتراک می گذارند. یوتیوبری که در زمینه بازی های کامپیوتری فعالیت دارد از بازیهای خود عکس و فیلم تهیه می کند و در یوتیوب می گذارد. فردی که کارهای طنز و مسخره بازی می کند تا با این فعالیت خود مردم را شاد کند معمولا عکس های بامزه از خود به اشتراک می گذارند. همین طور کاربری که در موسیقی مهارت دارد با نواختن آهنگ های خود لحظات شادی را برای مخاطبان ایجاد می کند.

این عکس ها را علاوه بر یوتیوب می توان در اینستاگرام هم دید. همچنین یوتیوبرها از خود و فعالیت های روزانه شان نیز در یوتیوب عکس می گذارند. آن ها در زمان غذا درست کردن و یا با دوستان خود در گردش هستند عکس می گیرند و برای دوستداران خود در یوتیوب می گذارند. ختن دختری است که در یوتیوب فعالیت زیادی دارد، چالش های زیادی را برای طرفداران خود به اشتراک می گذارد. چالش جدید او پلک نزدن بود که بازدید کننده های زیادی هم داشت. او با گربه خونگی اش عکس گرفته و در یوتیوب برای دید عموم مردم قرار داده است که لایک زیادی از طرف طرفدارانش دریافت کرد.

اینستاگرام یوتیوبرهای مشهور چگونه است؟

اینستاگرام یوتیوبرهای مشهور چگونه است؟

تمام یوتیوبرهای مشهور در اینستاگرام هم فالوورهای زیادی دارند. آن ها از کارها و فعالیت هایشان در پیج خود فیلم و یا عکس می گذارند. به طور مثال مستر بیست یکی از یوتیوبرهای مشهور است با خریدن اسباب بازی برای بچه ها، در پیج خود با عنوان ” وقتی مستر بیست برای بچه ها کلی اسباب بازی می خره” عکسش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. از فعالیت دیگر یوتیوبرها می توان به اظهار نظرشان در مورد کارهای افراد معروف و مشهور در حوزه هنر اشاره کرد. به طور نمونه یک یوتیوبر خارجی در پیج خود در باره آهنگ محسن یگانه انتقاد کرد و نظرش را در مورد آهنگ این خواننده کشورمان بیان کرد.

یوتیوبر ها هم مانند همه افراد مشهور و معروف جهان حواشی زیادی در اینستاگرام دارند. جوجو سیوا یک یوتیوبر معروف است که حواشی زیادی پیرامون مسایل جنسیتی خودش مطرح کرده است. فرشاد و آروین دو تا از یوتیوبرهای بزرگی هستند که دعوای آنها با هم در اینستاگرام خیلی جنجال بر پا کرد.

چگونه یوتیوبر شویم؟

چگونه یوتیوبر شویم؟

فضای مجازی یوتیوب، یک شبکه اجتماعی است که هر کسی می تواند ویدیو منحصر به فرد خود را در این شبکه به اشتراک بگذارد. برای اینکه یوتیوبر شویم باید ابتدا به فضای یوتیوب آشنایی کامل داشته باشیم. سعی کنیم ویدیو که در این فضا می خواهیم به اشتراک بگذاریم تا حد امکان منحصر به فرد باشد.

در مرحله بعد باید هدفمان از کار در این محیط مشخص باشد، یعنی ببینیم در چه زمینه ای استعداد داریم و می خواهیم مخاطبان را جذب خود کنیم. برای مثال اگر یک گیمر خوب هستیم و یا در زمینه آموزش استعداد داریم باید مشخص باشد. بعد از مشخص کردن هدف اصلی خود به سراغ مهارت هایی که در این زمینه داریم باید برویم. بعضی افراد قدرت سخنوری خیلی خوبی دارند می توانند به تحلیل بازی ها بپردازند و به یک یوتیوبر خوب و پرطرفدار تبدیل شوند، طوری که همه از سخنان آن ها خیلی لذت ببرند. بعضی دیگر با خلاقیت های بالایی که دارند می توانند کارهای بامزه و طنزی را انجام دهند که خیلی مورد استقبال مردم است.

آموزش های لازم برای یوتیوبر شدن

همه افراد با هر استعداد و سطح علمی می توانند در یوتیوب فعالیت کنند. این طور نیست که قانون خاصی وجود داشته باشد که پیش نیاز فعالیت در این فضا باشد. در این جا به بعضی از استعدادها که بهتر است یک یوتیوبر داشته باشد اشاره می کنیم.

  1. خلاقیت : چون ویدیو ها در فضای یوتیوب بسیار زیاد است خلاق بودن نقش مهمی دارد. خلاقیت یعنی آیتم ویدیوییِ یک یوتیوبر نسبت ویدیو رقیبانش، دارای مشخصاتی باشد که آن را از سایرین متمایز می‌کند.
  2. آشنا بودن به YouTube SEO: در پست های ویدیویی آشنایی با سئوی یوتیوب مهم است. برای مثال در پست ‌های ویدیویی باید از هشتگ‌ های صحیح استفاده کرد یا متن پست ویدیویی باید طوری باشد که هم جذاب باشد و هم چیزی باشد که یک کاربر معمولی در یوتیوب آن را تایپ کرده تا به محتوای مد نظرش دسترسی پیدا کند.
  3. تدوین و ویرایش ویدیو : برای داشتن یک محتوای حرفه ای داشتن یک سری نرم افزارها برای تدوین و ویرایش ویدیو ها الزامی است.
  4. فن بیان: افرادی که در یوتیوب فیلم های خود را به اشتراک می گذارند، اگر صحبتی روی فیلم خود داشته باشند، خیلی بهتر دیده می شود. ما اگر با لحن خوب و جذاب با کاربران در ارتباط باشیم، پست های ویدیویی بیشتر دیده می شود.
  5. سخت کوشی و تلاش : بسیاری از یوتیوبرها پس از چند ماه که به نتیجه دلخواه خود از نظر آمار و ارقام نمی رسند از ادامه مسیر ناامید می شوند. سخت کوشی و تلاش عامل مهمی در موفق شدن به یک یوتیوبر خوب است.
  6. تجهیزات لازم : برای یوتیوبر شدن داشتن یک گوشی هوشمند دوربین دار یا وب کم ، میکروفن ، نرم افزارهای ویرایشگر ویدیویی و صوتی و نرم افزار فتوشاپ لازم است.
یوتیوبر معروف ایران چه کسانی هستند؟

یوتیوبر معروف ایران چه کسانی هستند؟

یوتیوب هم مثل تمام فضاهای مجازی دیگر در بین ایرانیان خیلی محبوب است و یوتیوبرهای زیادی هم در این پلتفرم فعالیت دارند. آریا رحمتی دارای کانال آریا کئو کسر، سال 1375 در تهران به دنیا آمده است. آریا مدت کوتاهی در هند زندگی خود را سپری کرده است و ویدیو های کانال او در زمینه بازی های کامپیوتری است . او طبع طنز هم دارد و هنگام تماشای ویدیو های او کلی می خندید.

یکی دیگر از یوتیوبرهای ایرانی می توان از امیر توسلی نام برد، او در حال حاضر در کانادا زندگی می کند. توسلی به خاطر چالش هایی که در کانال خود برای مخاطبانش به اشتراک می گذارد شناخته شده است. او کارهای جالبی از جمله ” یک روز در استخر ژله ” را انجام داد که خیلی مورد توجه قرار گرفت. کانال بعدی که معرفی می کنیم، کانال آروین شو که متعلق به آروین است، او در کانال خود بازی مافیا را پخش می کند و الان در سوئد زندگی می کند. امیرحسین محبوبی دارای کانال امیر فانتوم است که در انگلستان زندگی می کند. او یکی از بهترین گیمرهای ایرانی به شمار می آید که توانسته در این زمینه جوایز زیادی را بدست آورد.

یکی دیگر از افرادی که در یوتیوب فعالیت خیره کننده ای دارد و می توان تا حدودی او را یوتیوبر دانست امیر تتلو می باشد. برای دنبال کردن یوتیوب امیر تتلو از این لین کمک بگیرید.

برای یوتیوبر شدن چه چیزهایی لازم است؟

برای یوتیوبر شدن چه چیزهایی لازم است؟

قبل از شروع فعالیت در یوتیوب مشخص کردن هدف از این کار، خیلی مهم است. در یوتیوب در هر زمینه ای بسته به تخصص و مهارت خود می توان ویدیو های جذاب و کار آمد تولید و منتشر کرد.

  • در مرحله اول اگر کسی می خواهد در کانال یوتیوب فعالیت کند به یک حساب کاربری گوگل و یک دوربین قادر به ضبط ویدیو نیاز دارد.
  • در مرحله بعد به یک دوربین نیاز است که بتواند ویدیوها را با حداقل کیفیت 720 پیکسل ضبط کند. داشتن میکروفن نیاز بعدی محسوب می شود.
  • در بعضی مواقع به پرده سبز برای ایجاد یک تصویر خوب نیاز است و مرحله آخر داشتن ابزار ویرایش ویدیو و صدا ضروری است.
  • برای اینکه مخاطبین را به کانال خود علاقه مند کنید، باید فعال باشید و به طور مرتب به ارسال مطالب عادت کنید.
  • همچنین باید همیشه به نظرات دیگران توجه داشته باشید و از پیشنهادات و انتقادات آنها در بهتر شدن مطالب و ویدیو های خود استفاده کنید.

برای یادگیری بیشتر می توان از پکیج مستر یوتیوبر استفاده کرد، این پکیج شامل ویدیو های آموزش حرفه ای، ویدیو های آموزش مقدماتی تا پیشرفته است که با تهیه آن می توان به یک یوتیوبر تبدیل شد و با عضویت در کانال تلگرام آن می توانید مشاوره بگیرید.

بهترین یوتیوبر های جهان چه کسانی هستند؟

بهترین یوتیوبر های جهان چه کسانی هستند؟

بهترین یوتیوبر های دنیا افراد و یا گروه هایی هستند که با تلاش، فعالیتهای زیاد و شبانه روزی خود در رسانه اجتماعی یوتیوب توانسته اند نظر مخاطبان، کاربران وعلاقه مندان را جلب کنند. بهترین یوتیوبرهای جهان سالهای زیادی کار کردند تا توانسته اند مخاطب های زیادی را علاقه مند خود کنند و آن‌ها را ترغیب کنند که به مشترکان حساب خود بپیوندند.

در اینجا به معرفی چندتا از بهترین یوتیوبر ها جهان می پردازیم که بیشترین تعداد مخاطب را دارند.

پیودی پای (سلطان بازی های ویدیویی)

پیودی پای اولین یوتیوبری است که در صدر جدول 15 یوتیوبر برتر جهان قرار دارد. این جوان سوئدی با 109 میلیون مشترک، فعالیت ویدیویی خود را با انتشار محتوا ویدیویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

کیدز دایانا شو

در کانال کیدز دایاناشو ویدیو های مختلفی از دایانا و برادرش روما را برای مخاطبان به اشتراک گذاشته است. ویدیو هایی که در این کانال هست بسیار آموزنده برای خانواده هاست و به پدر و مادر ها ایده های خوبی برای بازی با کودکان می دهد. همچنین این کانال پر از ماجراهای کودکانه است که به خانواده ها اطلاعات خوبی را در مورد این دوران مهم می دهد، این کانال 76 میلیون مشترک دارد.

لایک ناستیا

 لایک ناستیا

این کانال در مورد یک دختر روسی- آمریکایی به نام ستیسی است که در طول روز ماجراهای مختلفی با اعضای خانواده اش دارد.این کانال حدود 71 میلیون مشترک دارد. موضوع اصلی این کانال بازی ها و سرگرمی های روزانه اوست.

دود پرفکت

این کانال یکی از بهترین یوتیوبرهای جهان است و حدود 55 میلیون مشترک دارد. ویدیو های این کانال حرکات جذاب در ورزش های مختلف است. پنج عضو اصلی این کانال گرت هیلبرت، کودی جونز، تایلر تونی و کوری کاتن و کوبی کاتن هستند .

مستر بیست

رئیس این کانال جیمی نالدسون است. کانال او به خاطر چالش های شگفت انگیزی که برای کاربران دارد مورد توجه قرار گرفته است و 54 میلیون مشترک دارد. نالسون به خاطر کمک مالی که جمع کرده و 20 میلیون درخت کاشته محبوبیت زیادی بین کاربران خود دارد.

هوئگا خرمان

هوئگا خرمان

خرمان گارمندیا، اهل کشور شیلی است. این یوتیوبر معروف جهان موسیقی‌دان و کمدین است، محتوای کانال او طنز و کمدی است و43 میلیون مشترک دارد.

ویندرسون نونز 

ویندرسون نونز هنرمند برزیلی است که با ویدیو های طنز، موسیقی و ویدیوهایی در مورد زندگی روزمره خودش به اشتراک گذاشته، توانسته 41 میلیون مشترک را جذب خود کند.

 فیلیپه نتو

یکی دیگر از یوتیوبرهای معروف در جهان می توان از فیلیپه نتو برزیلی نام برد. او با ویدیوهای کمدی و خنده دار در مورد زندگی روزمره خود توانسته 41 میلیون مشترک جذب کند.

فرنانفلو

فرنانفلو هم یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای جهان است که 40 میلیون مشترک دارد که این جوان اهل اسالوادور است . محور اصلی کانال او بیشتر به دلیل کارهای عجیب و غریبی است که انجام می‌دهد. وی در اصل کار خود را با بازی‌های ویدیویی آغاز کرد ولی پس از مدتی چاشنی کارهای عجیب و غریب را هم به فعالیت خود در یوتیوب اضافه کرد. 

 ال روبیوس

این کانال مربوط به روین دوبلاس گوندرسن اسپانیایی است که از سن 16 سالگی در یوتیوب فعال است. ویدیوهای او در مورد بازی است و نقد های بسیار خوبی از این بازی ها عنوان می کند و 38 میلیون مشترک دارد.

سوالات متداول

  1. به چه کسی یوتیوبر می گویند؟

    یوتیوبر کسی است که در فضای مجازی یوتیوب فعالیت می کند و ویدیو های جذاب و دیدنی را برای جذب مخاطب در یوتیوب به اشتراک می گذارد.

  2. ایرانیانی که در ایران زندگی می کنند می توانند در یوتیوب فعالیت داشته باشند؟ چرا؟

    خیر- زیرا برای فعالیت در یوتیوب باید یک حساب Google AdSense داشته باشیم که به دلیل تحریم ها برای ایرانیان ساکن ایران امکان پذیر نیست.

  3. برای اینکه در یوتیوب فعالیت داشته باشیم و به یک یوتیوبر معروف تبدیل شویم چه باید کنیم؟

    اولین و مهمترین عامل این است که به فضای یوتیوب آشنا شویم و هدفمان از فعالیت در این فضا را مشخص کنیم و فیلم هایی هم که می گذاریم منحصر به فرد باشد.

  4. ابزار لازم برای فعالیت در یوتیوب چه چیزهایی است؟

    اولین و مهمترین عامل خلاقیت است. بعد داشتن یک دوربین و میکروفن خوب، داشتن قدرت بیان بالا، سخت کوشی و تلاش ویاد داشتن تدوین و ویرایش ویدیو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *