کیم تهیونگ کیست؟ بیوگرافی وی خواننده بی تی اس

 کیم تهیونگ یا همان وی (v) یکی از خوانندگان گروه بی تی اس می باشد. ما در نظر داریم که در ادامه بیوگرافی دقیقی از این خواننده کره ای برایتان در دسترس قرار بدهیم.

بیوگرافی وی

بیوگرافی کیم تهیونگ

این گروه کره ای که تک تک اعضای ان شهرت چشم گیری در جهان کسب نموده اند، همواره یکی از محبوب ترین اعضای آن وی بوده است. این گروه هفت نفره کره ای که به تازگی موزیک ویدئو دینامیت آن رکورد بیشترین بازدید یوتیوب در 24 ساعت را شکسته اند. وی یکی از بهترین رپر های کره ای می باشد که نام حقیقی او کیم تهیونگ بوده و متولد سی ام دسامبر سال ۱۹۹۵ میلادی می باشد، نام V بی تی اس به کره ای Kim Tae Hyung 김태형 می باشد. این هنرمند جوان که هم اکنون حدود 26 سال سن دارد نه تنها خواننده است، بلکه ترانه سرا ، بازیگر سریال های کره ای نیز می باشد. V در حال حاضر تحت نظر کمپانی بیگ هیت Big Hit و عضو گروه بی تی اس BTS است. او به عنوان یکی از اعضای این بند محبوب، همیشه درخشان ظاهر شده است، بارها در رده بندی زیباترین چهره های سال کاندید و نامزد رتبه های برتر بوده است. شایان ذکر است که او در صنعت مدلینگ نیز حضور پررنگی داشته، با برندهای مطرح زیادی همکاری دارد. در بیوگرافی وی چنین امده است که از یک خانواده فقیر کشاورز بزرگ شده است، او اغلب از مزرعه ای که دارند در پیج خود عکس قرار می دهد.

در رابطه با اخرین اهنگ این بند که دینامیت نام داشت، در یوتیوب به معنای حقیقی کلمه مثل بمب صدا کرد،  کیم تهیونگ یکی از حرفه ای ترین و موثرترین نقش های خود را در گروه ایفا نموده، نقش مهمی در موفقیت این اهنگ جذاب داشته است. این اهنگ که در یوتیوب، تنها در روز اول بیش از 101.1 میلیون بازدید را به خود اختصاص داد، این واقعیت باورنکردنی بدین معناست که موزیک ویدیو جدید BTS اکنون رکورد بالاترین بازدید که مربوط به گروه «Blackpink» برای آهنگ «How You Like That» بود را از میان برداشته است.

مشخصات ظاهری این هنرمند

اکنون که این بند به شهرت چشم گیر و مثال زدنی دست یافته کاربران زیادی بیوگرافی اعضای این بند مانند وی را مورد جستجو قرار داده اند. همواره در کامنت ها شاهد سوال هایی همچون قد، وزن، علاقه های وی ، سازهای V، محل تولد، تاریخ تولد  کیم تهیونگ بی تی اس و سایر اطلاعات شخصی این هنرمند کره ای بوده ایم. این هنرمند کره ای که موزیسین، ترانه سرا، مدل و بازیگر نیز می باشد، دارای 179 سانتی متر قد، 62 کیلوگرم وزن، متولد 30 دسامبر 1995 در Daegu کره جنوبی می باشد، گروه خونی او AB می باشد. در خصوص سرگرمی های این هنرمند نیز چنین آمده است که به سرچ کردن موسیقی هایی که هیچ کس ان ها را گوش نمی دهد و نامتعارف هستند را گوش می دهد. این هنرمند محبوب کره ای همچنین کار با کامپیوتر، نویسندگی و خرید علاقمند می باشد. این هنرمند در یک خانواده 5 نفره متولد شده، دارای یک خواهر و برادر کوچکتر نیز می باشد. موقعیت این هنرمند نیز در گروه Main Dancer, Lead Vocalist می باشد. این هنرمند همواره یکی از محبوب ترین اعضای بند بی تی اس بوده، در اهنگ های مشهور بند بی تی اس نقش بسیار مهمی را ایفا نموده است.

عکس کیم تهیونگ بی تی اس

اکثر سلبریتی ها به محض آن که به شهرت می رسند، حتی آن هایی که چهره چندان جذابی ندارند، عکس هایشان توسط افراد و کاربران مجازی مورد جستجوی زیادی قرار می گیرد؛ این هنرمند نیز که به طبع کره ای ها، همچنین هوادارانش در سایر کشورها دارای جذابیت ظاهری می باشد اخیرا مورد جستجوی افراد زیادی در ایران قرار گرفته، به یکی از عبارات و واژه های پر جستجوی گوگل تبدیل شده است. او که دارای روحیات هنری می باشد از معماری و مسافرت نیز لذت می برد، به همین دلیل عمده عکس ها و لایوهای شخصی  کیم تهیونگ در فضای مجازی و اینستاگرام در فضای سرسبز دیده می شود. او اخیرا در کنار اماکن لاکچری و اتومبیل های گران قیمت دیده می شود. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد وی به حرفه مدلینگ نیز مشغول بوده، بسیاری از عکس های کیم تهیونگ با استایل های خاص مدلینگ و برندهای مطرح روز دیده می شود.

اینستاگرام وی بی تی اس

اینستاگرام وی بی تی اس

این روزها اکثر افراد هنرمند و سلبریتی هایی که خواهان شهرت روزافزون و پایدار هستند به فعالیت گسترده در فضای مجازی می پردازند، در دسترس بودن را تبدیل به یکی از اصول پایداری کرده است و در این عرصه V نیز به فعالیت می پردازد. از هنگام منتشر شدن اخرین موزیک ویدئوی بی تی اس شاهد افزایش روزافزون فالوورهای اعضای این بند بوده ایم و او نیز هم اکنون در اوج شهرت دوران فعالیت خود به سر می برد. بیشتر محتواهای پیج این هنرمند به زبان کره ای بوده و برخی از پست های او نیز با زبان انگلیسی منتشر می گردد.  کیم تهیونگ در برخی از لایوهای خود به نوازندگی پرداخته، برخی از تمرین های اواز خود را نیز با هواداران خود به اشتراک می گذارد. شما علاقمندان عزیز می توانید برای دنبال کردن وی بی تی اس ویسگون یا گوگل را سرچ کنید تا به ارشیو اهنگ ها، کلیپ ها، پست ها، استوری ها و تازه ترین اخبار پیرامون این هنرمند کره ای دسترسی پیدا کنید.

برای دنبال کردن اینستاگرام کیم تهیونگ می توانددر ساده ترین راه از این لینک کمک بگیرید.

رنگ موی کیم تهیونگ بی تی اس

این هنرمند جوان کره ای که دارای روحیه ای شاد می باشد همانند نوع پوشش خود که دارای روحیه تنوع طلبی می باشد در رابطه با مدل و رنگ موهای خود نیز تنوع طلب بوده، در برخی از عکس ها نیز با رنگ موی بلوند دیده می شود. او شیفته رنگ خاکستری و طوسی بوده و رنگ موی خود را اخیرا خاکستری کرده است. او در برخی از عکس های خود را رنگ موهای کاملا فانتزی دیده می شود. این هنرمند محبوب کره ای که در رابطه با نوع پوشش خود دمدمی مزاج است اخیرا در مصاحبه ای گفته است فکر می کند که موهای قرمز برای او بهترین است. او همچنین به برخی از زیورالات گران قیمت نیز علاقمند بوده، معمولا در پوشش خود از مقدار زیادی زیورالات استفاده می کند. این هنرمند به دلیل برندهایی که در صنعت مدلینگ همکاری می کند از به روز ترین برندهای روز در پوشش خود بهره می جوید. نکته جالب در رابطه با عکس ها، مدل پوشش و رنگ موی این هنرمند هنگامی نمایان می شود که عکس های دوران دانشجویی او را در فضای مجازی و یا در اینستاگرام جستجو کنید.

کراش وی بی تی اس

کراش وی بی تی اس

در اکثر مصاحبه های گروه بی تی اس امده است که وی در میان کل 7 نفر این گروه بدترین نوع عاطفی را دارد، با این حال به علت چهره او که مورد طبع بسیاری از هواداران این هنرمند قرار گرفته است، این روزها با طیف گسترده ای هواداران در جنس مخالف مواجه است که به او ابراز علاقه می کنند. این بند که تنها با گذشت یک هفته از فعالیتش صاحب 3 کافه هواداری شد با محبوبیتی بی مثال در کره جنوبی مواجه شد، هر روز شاهد افزایش شهرت بوده، به شمار هواداران و شیفتگان خواننده های این بند افزوده می شود. در واقع او یکی از کراش های بی تی اس می باشد. در این مورد اگر معنی کراش را نمی دانید از لینکی که در دسترس قرار گرفت کمک بگیرید.

درامد وی چقدر است؟

درامد  کیم تهیونگ چقدر است؟

این خواننده محبوب کره ای در مصاحبه های خود صراحتا اعلام کرده که از خانواده ای فقیر بوده، اگر در این بند به فعالیت نمی پرداخت هم اکنون در زمین های کشاورزی در کنار مادربزرگ خود در حال کشاورز بوده است. در رابطه با میزان فعلی درامد و سرمایه این خواننده اطلاعات کاملی منتشر نشده، تنها عکس ها و شرایط فعلی وی وی گویای پیشرفت چشم گیر مالی او می باشد.

دوست دختر وی بی تی اس

عرصه موسیقی جهانی کره که بسیار نوپا می باشد، تا حد زیادی تابع سیاست های هالیوودی می باشد، در این راستا اکثر سلبریتی های مشهور این کشور اطلاعات عاطفی حقیقی خود را در جهت جلب مخاطبین جنس مخالف پنهان می سازند. در این راستا، به خصوص او که دارای شخصیتی ارمانگرا می باشد تا هم کنون از رابطه عاطفی خود پرده برداری نکرده است. شایان ذکر است که بلافاصله پس از شهرت یافتن بند بی تی اس تعداد زیادی افکت ها و حواشی ناموثق توسط برخی از رسانه های مختلف منتشر شده که در آن میان حتی ادعا شده که Kim Tae Hyung دارای نامزد بوده و در شرف متاهل شدن می باشد. منتشر شدن برخی از عکس های دوران پیش از شهرت این خواننده کره ای در کنار برخی از دوستان سابق  کیم تهیونگ نیز زمینه ساز برخی از شایعه های ناموثق در رابطه با دوست دخترها و روابط شخصی او شد. در حال حاضر وی در هیچ کدام از مصاحبه های خود در رابطه با تصمیم ازدواج خود حرفی نزده و اکثر اطرافیان او به شخصیت ارمانگرای او اشاره داشته اند.

مصاحبه با وی بی تی اس

مصاحبه با وی بی تی اس

مصاحبه ها کاملی از این هنرمند به دلیل تایپ شخصیتی وی وجود ندارد، بیشتر اطلاعات شخصی او برگرفته از پیج شخصیV می باشد. این هنرمند در برخی از مصاحبه های خود در رابطه با زندگی شخصی خود نکاتی را اشاره کرده که در ادامه به طور خلاصه به آن ها می پردازیم. این هنرمند در رابطه با زبان انگلیسی گفته زبان انگلیسی را خوداموزی کرده است.  کیم تهیونگ قبل از شروع رسمی کار BTS، در رپ مانستر بیشترین آهنگ سولو را منتشر کرده است. در کره او را Rap Mon صدا می کنند، او دوست دارد در ژاپن نیز او را Rap Mon صدا کنند. او تا پنجم دبستان دوست داشت یکی از اعضای گارد امنیتی شود. شعار مورد علاقه او “این نیز بگذرد” است، او معتقد است که اهمیتی ندارد که شما یک دوره را خیلی بد سپری کنید چون بالاخره می گذرد. زمان خیلی طولانیه و همینطور “اگه من میخواهم کاری را انجام دهم، پس می توانم” او هر روز خاطره های خود را می نویسد، آن ها را مرتب می کند. تایپ شخصیتی ایده آل او، کسی است که از او مراقبت کند، تنها او را دوست داشته باشد و کیوت باشد. او درهنگام مواجه با مشکلات با هیونگ حرف می زند. البته اگر بخواهد با جوان تر ها حرف بزنم با Jimin حرف می زند. چیزهای مورد علاقه او شامل کامپیوتر، عروسک های بزرگ، لباس، کفش، لوازم جانبی و هر چیزی منحصر به فرد و یونیک بوده، عاشق جمع اوری اشیاء عطیقه و کلکسیونی می باشد.

حاشیه های کیم تهیونگ بی تی اس

در این قسمت برخی از حاشیه های منتشر شده به این خواننده نوظهور کره ای را معرفی می کنیم. در برخی از مقاله ها امده است که V در سری رقابت های سال 2018 رتبه پنجم در TC Candler “The 100 Most handsome Faces of 2018” پس از رتبه اول در رقابت های موسوم به “Top 100 Most Beautiful Faces of 2017” کسب کرد؛ پس از اکتساب این رتبه عده ای از فعالین فضای مجازی به این رتبه اعتقادی نداشته و شایعاتی مبنی بر دست های پشت پرده منتشر شد که این رتبه را در اختیار او قرار داده اند. وی اعتقاد دارد به شخصه هیچ استعداد منحصر به فردی ندارد. او که در سریال کره ای hwarang”” (۲۰۱۶-۲۰۱۷) ایفای نقش نموده بود در همان سال ها به دلیل توقف بازیگری  کیم تهیونگ و مسائل حقوقی این سریال نیز خبرساز شد. در ادامه برخی از نکات منفی شخصیتی V را معرفی می کنیم.

روحیات خاص این هنرمند

به نظر بقیه اعضای بی تی اس، کیم تهیونگ توی روابط عاشقانه از بقیه شون بدتره، چون افکارش خیلی غیر قابل پیش بینیه. او معمولا عجیب رفتار می کنه، چیزای بی‌ربط را به هم ربط می دهد و این می تواند یک جور بدبینی باشد. به همین دلیل می تونه بدترین عضو بی تی اس توی قرارهای عاشقانه باشد. تحت تاثیر ویدئو دنی جانگ به مدت ۳ سال ساکسیفون نواخته، سپس به رقص روی آورد. دوست دارد با عشق اولش ازدواج کند، برای همیشه کنار هم بمانند. بین اعضای گروه، وی بدترین عادت را موقع خواب دارد، تو خواب فریاد می کشد و آواز می خواند. آشپزی او وحشتناک است، بسیار بد غذا است، بیشتر اوقات در هنگام تورها یا در مسافرت ها و هتل ها مسوم می شود.

بد شدن حال وی بی تی اس

ما جرای بد شدن حال این خواننده چیست؟

همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد ویدارای سیستم ایمنی ضعیفی می باشد، بسیار بد عادت می باشد. سوابق V در مواقعی که دچار مسمومیت غذایی می شود تاثیر بسزایی در عدم فعالیت گسترده او در بازیگری داشته است. همچنین او در برخی از کنسرت ها نیز با مشکل مواجه شده است.

سگ  کیم تهیونگ بی تی اس

او عاشق حیوانات خانگی کیوت می باشد، یک سگ هم دارد که در برخی از عکس های  کیم تهیونگ قابل مشاهده می باشد. او که شیفته عکاسی است در برخی از پست های پیج خود نیز عکس های کلاسیک از سگ خود و برخی از حیوانات دیگر را منتشر ساخته است. برخی از عکس های سگ وی بی تی اس خنده دار و کیوت بوده، هم اکنون تبدیل به یکی از پست های پربازدید او شده است.

اهنگ وی بی تی اس

اهنگ وی بی تی اس

همانطور که گفته شد در بسیاری از نظرسنجی ها وی از میان 7 عضو بند بی تی اس رتبه اول محبوبیت را دارا می باشد، همچنین نقش پررنگی در شهرت اهنگ اخیر ان ها که دینامیت نام دارد داشته است. او که در پیج خود برخی از اوازخوانی های خود را نیز به اشتراک می گذارد، برخی از اهنگ های کاور شده سایر خواننده ها را نیز در پیج خود منتشر کرده است. او یپش از ان که به گروه بی تی اس ملحق شود نیز سابقه درخشانی در عرصه موسیقی داشته و پیش از شهرت یافتن این بند نیز شناخته شده بوده است. شما علاقمندان عزیز جهت دسترسی به اهنگ های این هنرمند یا بررسی ارشیو سریال های این هنرمند در گوگل به جستجو بپردازید.

وی بی تی اس و خواهرش

همانطور که در طی بیوگرافی وی نیز اشاره شد، وی دارای 1 خواهر کوچکتر از خود می باشد. او که در خانواده ای فقیر بزرگ شده، همواره میانه نزدیکی با خانواده خود داشته، در برخی از عکس های او چهره خواهرV نیز قابل تشخیص می باشد.  کیم تهیونگ شباهت زیادی با خواهر کوچکتر خود داشته، به علت زندگی سختی که داشته در مصاحبه های خود بارها به این مسئله اشاره کرده است که اگر شانس به او رو نمی کرده هم اکنون همانند شغل خانوادگی خود در حال کشاورزی بوده است. او هم اکنون همه تلاش خود را در جهت پیشرفت خواهر کوچکتر خود می کند و خوشحال است که تبدیل به الگوی آن ها شده است. او که شیفته خانواده خود است، پدر خود را الگوی خود قرار داده، دوست دارد روزی پدری شود مثل پدر خودش؛ فردی که مراقب فرزندانش است، به هر چیزی که می گویند گوش می دهد، آن ها را تشویق می کند، آن ها را در برنامه های آینده شان نصیحت می کند و دیگران از او الگو می گیرند.

سن اعضای بی تی اس

سایر اعضا چه نظری در رابطه با این هنرمند دارند؟

یکی از نکات فان کلاب این بند نقدهای اعضای این بند نسبت به یکدیگر می باشد. در ادامه برخی از جالب ترین نقدهای اعضای این بند را نسبت به این هنرمند معرفی می کنیم.

آر ام، همانند اکثر اعضای این بند در رابطه با اشپزی او اشاره نموده، در حالی که به شوخی می پردازد به این مسئله می پردازد که تا کنون هیچکس جرات تست کردن دستپخت وی را نداشته است. جیمین، نیز در رابطه با اشپزی او چنین می گوید: بالاخره یک روز ناچار می شویم اعتماد کنیم و آشپزیش را امتحان کنیم. جیمین معتقد است که او انرژی خاصی داشته، باعث جنب و جوش بیشتری در میان بند می شود، در کل شخصیت شاداب او را مفید می بیند. جین، که سروصدای وی را مورد نقد قرار می دهد می گوید: اولش می بینید او در گوشه ای نشسته، لحظه ای دیگر متحیر می شوید، شوخی نمی کنم گاهی در حالی که توی خوابگاه نشسته، یهو بلند می شود، می دود، داد می زند و سر وصدا می کند. در کل آدم خیلی عجیبی است، انگار یک نوع جانور دیگست. در رابطه با وجوه مثبت او نیز می شود به این مسئله اشاره کرد که قبل از اینکه کاری بکند قبلش می پرسد، آدم خیلی دقیقی است، به جزئیات اهمیت می دهد. جانگ کوک، نیز در رابطه با این هنرمند چنین می گوید: هیچ جوابی در توصیف شخصیتش نمی تونم بدم. شوگا، نیز در رابطه با شخصیت و عادت های  کیم تهیونگ چنین می گوید: با توجه به سنش اصلا آدم بالغی نیست و اصلا نمی تواند جدی باشد. به نظر می رسد اصلا براش مهم نیست که بقیه چه فکری می کنند.

سوالات متداول

  1. وی خواننده بی تی اس متولد چه تاریخی است؟

    او متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ یا همان ۹/۱۰/ ۱۳۷۴ می باشد.

  2. وی به چه زبان هایی مسلط می باشد؟

    او به انگلیسی و ژاپنی مسلط می باشد.

  3. نام اخرین اهنگ مشهور بی تی اس که در روز اول بازدید 100 میلیون نفری داشت چه بود؟

    این اهنگ Dynamite یا همان دینامیت نام دارد.

  4. نام اصلی وی بی تی اس چیست؟

    نام وی بی تی اس به کره ای Kim Tae Hyung 김태형 می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *