شهرام کاشانی کیست؟ | بررسی زندگی نامه و حواشی مراسم خاکسپاری

شهرام کاشانی در شانزدهم تیر سال 1353 در منطقه جردن شهر تهران به دنیا آمده و در زمینه خوانندگی فعالیت چشم گیری داشته است. او علاقه زیادی به خوانندگی داشت به همین علت یادگیری ساز کیبورد و پیانو را آغاز کرد و سرانجام به عنوان خواننده روی صحنه رفت.

شهرام کاشانی کیست؟

شهرام کاشانی کیست؟

در این بخش قصد داریم تا بیوگرافی شهرام کاشانی را بررسی کنیم و بدانیم این خواننده مشهور در چه سبکی خوانندگی کرده است. شهرام کاشانی یکی از بهترین خواننده های پاپ ایران می باشد که به آمریکا مهاجرت کرد و در شهر لس آنجلس ساکن شد. وی زمانی که نوجوان بود ایران را ترک گفت و به کشور ترکیه مهاجرت کرد و چون به چند زبان ترکی مسلط بود در این کشور چند سالی اقامت داشت.

او از زمانی که 18 سال داشت خوانندگی را آغاز کرده و سه سال در دبی در این زمینه فعالیت کرد تا این که تصمیم گرفت به کشور آمریکا مهاجرت کند. این خواننده در مصاحبه ای اعلام کرد که از شهر اردبیل است و گفت مادرش در یک بازه زمانی با همسر سابق گوگوش ازدواج کرده اما پدر بیولوژیک او نیست.

عکس های شهرام کاشانی را در کجا ببینیم؟

عکس های افراد معروف و سرشناس در همه فضاهای مجازی دیده می شود. شما می توانید برای دیدن عکس های شهرام کاشانی در قسمت جستجو این فضا آیدی او را وارد کنید و عکس هایی که در مکان های مختلف گرفته شده را مشاهده کنید. همچنین می توانید اسم او را در هر مرورگری وارد کنید و عکس های وی را در سایت های متعدد با افراد گوناگون ببینید. شهرام عکس و کلیپ هایی را در صفحه مجازی خود قرار داده که این پست ها لایک و کامنت بسیاری را از آن خود کرده است.

آدرس پیج شهرام کاشانی چیست؟

شهرام در صفحه اینستاگرام فعالیت بسیاری داشت طوری که غریب 170 هزار فالوور داشت. پیج رسمی او زیر نظر هایده کاشانی مادر شهرام است که در قسمت توضیحات پیج او نوشته است، لطفا برای اخبار صحیح فقط به همین پیج مراجعه کنید. او کلیپ تمام کنسرت هایی که اجرا داشته را در قالب پست برای فالوور هایش به اشتراک گذاشته است که این پست هم همانند دیگر پست هایش لایک فراوانی دریافت کرده است. معمولا پست های شهرام لایک و بازدید بسیاری را از آن خود کرده بود و این یعنی هواداران بسیاری داشته است. اگر شما علاقه مند هستید که پست ها و لایو هایی که در صفحه اش موجود است را ببینید به قسمت جستجو اینستاگرام بروید و آیدی @shahrumk را وارد کرده و او را فالو کنید.

لایو شهرام کاشانی

وی لایو های بسیاری می گرفت که آخرین لایو او همراه با دوستش پارسیا بود که در این لایو آهنگ آلاله پخش شد و پارسیا در این لایو می رقصید. شهرام در لایو خود می گفت مردم یک سال است در قرنطینه هستند و می پرسند کنسرت نمی گذاری در صورتی که به خاطر کرونا اصلا نمی توانم برگزار کنم. پارسیا به او پیشنهاد داد که در سیزدهم فرودین یک برنامه ساحلی داریم و از تو دعوت می کنم به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشته باشی. شهرام در یکی دیگر از لایو هایش با مردم صحبت می کند و می گوید زمانی که کرونا تمام شود حتما کنسرت در تاجیکستان برگزار می کنم که متاسفانه عمرش به دنیا نبود تا به قولش عمل کند.

علت مرگ شهرام کاشانی چه بود؟

علت مرگ شهرام کاشانی چه بود؟

شهرام کاشانی به علت مصرف مشروبات الکلی درگیر بیماری کبد شد و در یکی از بیمارستان ها در استانبول بستری شد. شهرام در یک مجله گفت: من دردسرم از ده سال پیش شروع شد که به مجالس مختلف می رفتم و مشروب می خوردم از همان جا کبدم آسیب دید. وی گفت سه سال و نیم قبل که دبی رفتم افراط در شراب خواری صدمه بسیاری به من زد. شهرام در اواخر تیر ماه سال 1400 بود که به علت ورم کبد در بیمارستان آجی بادام در استانبول بستری شد.

زمانی که او در بیمارستان تحت درمان بود به ویروس کرونا مبتلا شد و کرونا حتی قلب این خواننده راهم درگیر کرد تا اینکه به کما رفت. در نهایت او در ششم مرداد ماه سال 1400 به علت بیماری کبد و ابتلا به ویروس کرونا در سن 50 سالگی در بیمارستان آجی بادام در ترکیه در گذشت. جسم بی جان او بعد از هفت روز به سفارت آمریکا تحویل داده شد و سرانجام در قبرستان ولی اوکس دفن شد.

درآمد این خواننده از کجاست؟

معمولا خواننده ها بیشتر درآمدشان از طریق کنسرت هایی است که برگزار می کنند که متاسفانه به علت وجود ویروس منحوس کرونا این کنسرت ها کنسل شده است. شهرام در یکی از لایو هایش دائما می گوید انشالله کرونا تمام شود کنسرت های زیادی برگزار می کنم و قول برگزاری یک کنسرت در تاجیکستان را داد که متاسفانه عمرش به دنیا نبود. تمام خواننده در این وضعیت کرونا در آمد خیلی خوبی مثل گذشته ندارند چون کنسرت های آن ها آنلاین شده و این گونه یکی از اعضا خانواده بلیط تهیه می کند و بقیه هم از این کنسرت استفاده می کنند که این کار خیلی به ضرر خواننده ها تمام می شود. شهرام همچنین از طریق آهنگ های که منتشر می کرد و روی سایت های متعدد قرار می داد نیز درآمد داشت.

شهرام کاشانی در کدام کشور زندگی می کرد؟

شهرام کاشانی در کدام کشور زندگی می کرد؟

شهرام کاشانی اول در کشور ایران زندگی می کرد که بعد از مدتی کشور را به مقصد ترکیه ترک گفت. وی چون به چند زبان ترکی مسلط بود و در این کشور خیلی راحت می توانست صحبت کند چند سال در این کشور ساکن شد. بعد از مدتی او به دبی رفت و در آن جا به فعالیت در زمینه خوانندگی پرداخت و سرانجام به کشور آمریکا رفته و در شهر لس آنجلس اقامت یافت. وی در همان کشور بود تا این که بیماری کبدی اش اوج گرفت و به بیمارستان استانبول رفت و در همان جا شهرام کاشانی در گذشت. اکنون او در یکی از قبرستان های آمریکا به نام ولی اوکس دفن شده است.

حاشیه های این خواننده درباره چه موضوعاتی است؟

یکی از حاشیه هایی که برای شهرام کاشانی رخ داده بود این بود که بعضی ها می گفتند او فرزند گوگوش است، در صورتی که همسر سابق گوگوش با مادر وی ازدواج کرده بود و او فرزند گوگوش نبود. او به خاطر منتشر شدن این مطلب در مجله ای اعلام کرد من فرزند گوگوش نیستم اصلا نسبتی با او ندارم جز این که همسر سابق گوگوش، حال با مادر من ازدواج کرده است. یکی دیگر از حاشیه های شهرام این بود که عکسی از او در فضای مجازی منتشر شده بود که او گوشه خیابان با وضعی نامناسب خوابش برده است. این عکس در همه رسانه ها منتشر شد و گفتند او کارتن خواب شده و به سرعت در همه جا انتشار یافت.

وی بعد از این که این خبر ها را دید گفت من از نظر مالی وضعیت بسیار خوبی دارم و در آن عکس پایم شکسته بود و منتظر آمبولانس بودم که بی هوش شدم. یکی دیگر از حاشیه های شهرام زمانی بود که او در آلمان کنسرت داشت و روی صحنه از خود بی خود شده بود. وی در این کنسرت روی صحنه دراز کشیده بود و اصلا حال مساعدی نداشت به اصطلاح مست شده بود. مست بودن شهرام روی صحنه به علت کنیاکی بود که در چایی اش ریخته بود تا صدایش صاف شود و از دو رگه بودن در بیاید اما او را به این حال دچار کرد. در این کنسرت یکی از مسئولان با گریه از مردم عذر خواهی کرد و گفت ببخشید که این طور شد.

آیا تابحال مصاحبه ای با شهرام کاشانی انجام شده است؟

مصاحبه هایی که با شهرام انجام شده در چه موردی است؟

در آخرین مصاحبه از او سوال شد: در روز چند تا مشروب مصرف می کردی؟ وی گفت من روزی 30 تا آبجو می خوردم حال رسیده به 6 تا و امروز هم که 3 تا مصرف کردم. در یکی از ویدئو هایت گفتی آهنگ آماده زیاد داری اما پخش نمی کنم. چرا؟ دوست نداری هوادارانت صدایت را بشنوند؟ نه این حرف ها نیست من عاشق هوادارانم هستم و وی در این رابطه ادامه نداد. آهنگ جدید نداری چرا انتشار نمی دهی؟ دو تا آهنگ خوب دارم که درحال ساختن ویدئو برایشان هستم. یکی از کارها از رادیو جوان پخش شد ولی دیگر علاقه به خواندن ندارم. نظرت در مورد اشخاصی که نام می برم چیست؟ محمدرضا شجریان؟ من از کنسرت های ایشان لذت می برم. نظرت در مورد یاس چیست؟ من یاس خیلی دوست دارم. از او سوال شد یعنی سبک رپ گوش می دی؟ نه رپ تا حالا گوش ندادم ولی یاس را دوست دارم.

ده سال پیش در برنامه آن کات از او مصاحبه شد و سوالاتی این چنینی از وی پرسیده شد: شهرام بچه خوب و آرام هنر بود اما ناگهان بچه شری شد و شیطنت های بسیاری می کرد. چرا؟ من فکر می کنم آدم بزرگ می شود و اخلاق هایش به مرور عوض می شود. او ادامه داد خیلی خوب بودن هم زیاد جالب نیست چون همیشه می گویند اگر ترازو مساوی هم نیست باید اندکی اختلاف داشته باشد. به نظر خودم این ترازو را برای خودم تنظیم کردم طوری که از من سوء استفاده نشود. فکر می کنی هنرمندان تو را دوست دارند یا ندارند؟ او گفت از نظر دوست داشتن مطمئنم مرا دوست دارند. از او سوال شد پس از چه نظر تو را دوست ندارند. از لحاظ هنری؟ او در پاسخ گفت من از لحاظ هنری هنرمند خطرناکی هستم. از او پرسیدند چرا؟ گفت من کارم را روی صحنه خیلی خوب بلدم و به راحتی می توانم مردم را در دست بگیرم.

در سوالی دیگر به او گفتند شهرام کاشانی اصلا مشروب الکلی مصرف نمی کرد حتی زمانی که همه دوستانش می خوردند. چرا الان مصرف می کنی چه طور شد؟ من 90 در صد دوستانم مشروب مصرف می کنند البته خیلی از آن ها علف هم می کشیدند ولی من اصلا به این چیز ها دست نزدم. زمانی که با دوستم منصور در لاس وگاس بودیم او آبجو مصرف می کرد و چون تنها بود می گفت تو ام یکی بخور و همین یک دوتا آبجو خوردن به من احساس راحتی دست می داد و می دیدم چقدر اخلاقم خوب می شود. دقیقا آبجو برای من مثل قرص آرام بخش عمل می کرد و روز به روز مصرفم بیشتر شد طوری که کاملا الکلی شدم.

تو یک بار مشروب خوردن را ترک کردی درسته؟ بله من وقتی کبدم به مشکل خورد و مدتی بستری بودم اقدام به ترک مشروب کردم و یک سال و نیم لب به مشروب نزدم. بعد از مدتی به مهمانی دعوت شدم و با خودم می گفتم خب حالا من مگر با بقیه چه فرقی دارم که مشروب نخورم چون بدن الکلی، الکلی است هر چه قدرهم که ترک کند و دیگر مصرف نکند باز هم وجودش الکلی است. زمانی که تو اروپا بودی به طور ناگهانی تیتر تمام خبر گذاری ها شدی که شهرام در کنسرت مشروب خورده و مست کرده طوری که روی صحنه دراز کشیده و هر چه مسئولین به او گفتند بلند شو و روی صحنه نباش آن ها را هول داده و به کارهای خودش ادامه داده جریان چه بود؟ بله من چندین برنامه در یک روز داشتم که همه به نحو احسن اجرا شده بود.

این خواننده در کدام فضای اجتماعی فعالیت داشت؟

این خواننده در فضا های اجتماعی متعددی فعالیت می کرد و کلیپ های خود را در این فضا ها به اشتراک می گذاشت تا هوادارانش در هر سرویسی که راحت هستند به آهنگ های او گوش فرا دهند.

یوتیوب

این خواننده در سرویس یوتیوب هم فعالیت بسیاری داشت و موزیک ویدئو هایش را در این سرویس منتشر می کرد. سرویس یوتیوب برای افراد سرشناسی مثل شهرام کاشانی قابلیتی در نظر گرفته که آن ها بیشتر از این سرویس استفاده کنند. این قابلیت این است که به ازای لایک و کامنتی که پست های آن ها دریافت کند، سرویس یوتیوب هزینه ای به دلار برای آن ها واریز می کند.

تلگرام

شهرام کاشانی همچنین کانالی در تلگرام داشت که تمام آهنگ های جدید و کلیپ هایش در این کانال وجود داشت که اگر شخصی اینستاگرام ندارد از طریق کانال تلگرام به راحتی به آهنگ ها و کلیپ های او دسترسی داشته باشد.

اینستاگرام

یکی دیگر از فضاهای مجازی که شهرام بسیار فعالیت می کرد اینستاگرام بود که او در این فضا لایو های زیادی را برگزار می کرد تا با هواداران خود صحبت کند. به علت ویروس کرونا کنسرت های خواننده ها کنسل شد و به همین علت این خواننده لایو های شادی را برای هواداران خود می گرفت تا ساعتی آن ها از غم هایشان فارغ شوند.

همسر شهرام کاشانی کیست؟

مریم کاشانی همسر شهرام کاشانی در سال 1360 در تهران به دنیا آمد و در شانزده سالگی ایران را ترک کرد و به دبی مهاجرت کرد. مریم در دبی با شهرام آشنا شد و باهم ازدواج کردند اما زندگی آن ها پایدار نبود چون بعد از مدتی بدون دلیل از هم جدا شدند. شهرام در اینستاگرام عکسی از خود و همسرش به اشتراک گذاشته است و نوشته این همسر سابق من مریم است. شهرام بعد از ازدواج با مریم دیگر ازدواج نکرده و دلیل طلاق را اصلا مطرح نکرد.

بهترین آهنگ های شهرام کاشانی کدامند؟

بهترین آهنگ های شهرام کاشانی کدامند؟

شهرام کاشانی آهنگ های بسیاری را انتشار داده است که آهنگ دختر بندری از همه آهنگ های او هوادار بیشتری داشت. پارسیا دوست شهرام در لایوی که با شهرام داشت گفت هیچ کدام از آهنگ های تو به آهنگ دختر بندری نمی رسد و شهرام جواب داد این همه آهنگ بعد ازاین منتشر کردم که همه آن ها خوب هستند.

شهرام کاشانی همه میگن

آهنگ همه میگن این خواننده هم همانند دیگر آهنگ هایش در اوج بود و افراد زیادی با شنیدن این آهنگ جذب این هنرمند شدند. آهنگ همه میگن شهرام کاشانی را می توانید از طریق سایت های متعدد دانلود کنید و لذت ببرید.

شهرام کاشانی نازی جون

یکی دیگر از آهنگ های شهرام کاشانی آهنگ نازی جون بود که این آهنگ هم طرفداران زیادی داشت و زمانی که روی سایت ها قرار گرفت بسیار زیاد از این آهنگ استقبال شد.

شهرام کاشانی دختر بندری

آهنگ دختر بندری اولین آهنگی بود که زمانی که منتشر شد به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفت طوری که دوستان شهرام به وی می گفتند که هیچ کدام از آهنگ هایت به دختر بندری نمی رسد.

شهرام کاشانی اعتیاد داشت؟

مدتی بود که کلیپی از شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی منتشر شد که شهرام در خیابان بی هوش شده بود و وضع مناسبی نداشت. این موضوع با مضمون فیلم اعتیاد شهرام کاشانی انتشار یافت، در صورتی که شهرام کاشانی اصلا اعتیاد نداشت او شراب مصرف می کرد اما لب به سیگار نزده بود. او در مصاحبه ای توضیح داد من زمانی که در ترکیه بودم پایم شکسته بود منتظر آمبولانس بودم و از شدت درد بی هوش شدم که همین را برای من شایعه درست کردند و گفتند او اعتیاد دارد. در بعضی از رسانه ها گفته شد شهرام کاشانی وضعیت مالی خوبی نداشته و به همین دلیل در خیابان مانده است اما باید بگوییم وضع مالی شهرام کاشانی بسیار خوب بود و تمام این حرف ها شایعه ای بیش نبوده است.

شهرام کاشانی کجا دفن شد؟

شهرام کاشانی کجا دفن شد؟

شهرام کاشانی به علت بیماری کبدی در بیمارستان استانبول بستری شد و پس از مدتی در بیمارستان کرونا گرفت تا این که این ویروس قلب او را درگیر کرد و او با این دنیا وداع گفت. پیکر شهرام را به لس آنجلس آمریکا منتقل کردند و در قبرستان ولی اوکس به خاک سپرده شد. با وجود کرونا خاکسپاری شهرام کاشانی بسیار شلوغ بود و جمعی از هنرمندانی که در خارج از کشور بودند در مراسم او شرکت کردند. مرگ شهرام کاشانی برای مردم و هوادارانش بسیار غم انگیز بود و اصلا قابل باور نبود که این هنرمند دیگر بین ما نیست.

آهنگ های شهرام کاشانی را از کجا دانلود کنیم؟

آهنگ های شهرام کاشانی را از کجا دانلود کنیم؟

برای این که آهنگ های این هنرمند را بشنوید می توانید در مرورگر دلخواه خود وارد شوید و از سایت های متعدد آهنگ های او را مثل آهنگ همه میگن دانلود کنید. برای دسترسی راحت تر می توانید وارد پیج اینستاگرام این هنرمند شوید و آهنگ ها و کلیپ های او را ببینید. شهرام کاشانی در بسیاری از فضا های مجازی مثل تلگرام، یوتیوب و اینستاگرام فعالیت بسیاری داشت. شما علاقه مندان می توانید برای دیدن کلیپ های شهرام به سرویس یوتیوب مراجعه کنید و از آن جا کلیپ ها و مصاحبه هایی که این هنرمند داشت را تماشا کنید.

سوالات متداول

  1. مادر شهرام کاشانی که بود؟

    مادر وی هایده کاشانی نام دارد که با همسر سابق گوگوش ازدواج کرده است.

  2. آیا کاشانی اعتیاد داشت؟

    این خواننده اعتیاد نداشته و فقط شایعه هایی برای او در فضای مجازی ساخته شده است.

  3. علت مرگ شهرام کاشانی چه بود؟

    او به علت مصرف زیاد مشروبات الکلی کبدش به مشکل خورد و زمانی که در بیمارستان تحت درمان بود کرونا گرفت طوری که قلبش را درگیر کرد و فوت شد.

  4. شهرام از چه سنی خوانندگی را آغاز کرد؟

    او از سن 18 سالگی در زمینه خوانندگی فعالیت می کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *