اسم واقعی میا پلیز چیست؟ افشاگری بزرگ ترین راز میا و کوروش

میا پلیز یکی از یوتیوبر ها و البته بهترین استریمر های ایران است، که تا به حال با افراد بسیاری ویدیو تولید کرده است. این دختر جوان و زیبای ایران مدتی است، که اغلب ویدیو های خود را با کوروش منتشر می کند. این دختر جوان تا به حال از رابطه خود با کوروش حرف دقیقی نزده است. اما این طور که پیداست، رابطه عاطفی میان این دو سلبریتی موجود است. این دخر جوان و خوش اندام ایرانی تا به حال ویدیو های مختلفی از خود منتشر کرده است. ویدیو ها و فیلم های او اغلب فان بوده و جنبه سرگرمی دارند. البته او از ابتدا به انتشار ویدیو ها فان و یا مسخره کردن دیگران نمی پرداخت. بلکه آشنایی با کوروش چنین شرایطی را حاصل کرده است. در عین حال او خود را در ابتدا به عنوان یک گیمر و بازیکن معرفی کرد.

میا این روز ها از حرفه اصلی خود که بررسی بازی های مختلف بود، کنار کشیده است. به شکلی که اغلب زمان و تایم خود را با دیگر یوتیوبر های ایرانی نظیر کوروش توپیا صرف می کند. این دختر جوان و بامزه ایرانی در ویدیو های اولیه خود تنها به بررسی بازی های مختلف می پرداخت. این اتفاق از آن جایی که در جست و جو های یوتیوب فارسی زبان موجود نبود، برای میا بسیار پیشرفت بزرگی بود. به شکلی که این دختر کیوت و بامزه ایرانی توانست به سرعت جایگاه خود را پیدا کرده و به درامد برسد.

برای بررسی زندگی شخصی و حرفه ای میا توصیه می شود، که این مقاله را دنبال کنید. اگر به دنبال شناخت کامل و درست ماجرا های موجود در مورد میا هستید و می خواهید از حاشیه های این دختر جوان باخبر شوید، این مقاله مخصوص به شماست. در نتیجه در این مقاله با ما همراه شوید.

بیوگرافی میا پلیز

بیوگرافی میا پلیز

نام حقیقی میا پلیز، کیمیا روان گر می باشد. این دختر جوان ایرانی مانند بسیاری از افراد دیگر مدتی است، که به سمت فضای یوتیوب حرکت کرده است. یوتیوب یکی از نرم افزار های قدیمی و پر طرفدار در دنیا می باشد. این نرم افزار سال های بسیاری است، که در میان مردم دنیا مشهور است. اما این نرم افزار جذاب و مهیج مدتی است، که برای مردم ایران بسیار کاربردی شده است. به شکلی که اغلب مردم ایرانی از ان استفاده کرده و در عین حال بسیاری از بلاگر های ایرانی اغلب ویدیو های خود را در یوتیوب نیز منتشر می کنند. به همین خاطر یوتیوبر های ایرانی بسیار افزایش پیدا کرده اند. در کنار نیز درامدی که می توان از یوتیوب جمع آوری کرد، بسیار بالا می باشد. به همین دلیل برای افرادی که خارج از ایران هستند، شرایط بهتر است.

کیمیا در روز 6 ماه نوامبر سال 1992 میلادی متولد شده است. این تاریخ معادل روز 15 ماه آبان سال 1371 هجری شمسی می باشد. این دختر آبان ماهی در حال حاضر بیست و هشت سال دارد و سرگذشت او بسیار جالب است. میا در شهر تهران زاده شده است و خانواده او نیز پر حمعیت بوده اند. این خانواده از همان ابتدا برای دختر جوان خود اهمیت زیادی قائل بوده و همه چیز را برای او فراهم می کردند. زمانی که این دختر جوان و سلبریتی مشهور تصمیم گرفت، تا از ایران مهاجرت کند نیز والدین او بسیار همراهش بودند. کیمیا از کودکی بسیار کیوت بوده است.

کیمیا اغلب در معرفی خود بیان می کند، که از کودکی به هنر علاقه داشته است. شاید یکی از دلایل آن توجه خانواده بوده است. چرا که این دختر ایرانی اغلب زمان خود را در کلاس های مختلف سر می کرده است. البته او در حال حاضر از کودکی خود ناراضی نیست. چرا که بخش زیادی از مهارت های خود را دز آن کلاس ها فراگرفته است. کیمیا مدت زیادی است، که ایران را ترک کرده است. به شکلی که او خود معتقد است، در حدود 15 سال از عمر خود را در ونکور گذرانده است.

تحصیلات میا پلیز یوتیوبر

تحصیلات میا پلیز یوتیوبر

یکی از جالب ترین قسمت های زندگی و سرگذشت این دختر جوان و یوتیوبر مشهور، تحصیلات او می باشد. میا که در یک خانواده 5 نفره متولد شد، از همان ابتدا مرکز توجه بودن را حس کرده است. خانواده او تمام توجه و تمرکز خود را بر روی کیمیا گذاشته و از او مراقبت می کردند. این والدین برای ان که فرزندانشان به خوبی زندگی کند، از هیچ کاری دریغ نکردند. یکی از اتفاق هایی که برای میا به سرعت رخ داد، مهاجرت بود. میا زمانی از ایران خارج شد، که خود قادر به انتخاب شرایط نبود. او در دوره نوجوانی به همراه والدین خود ایران را به مقصد کانادا ترک کرد.

در مدتی که در کانادا ساکن بود، به درس و مدرسه او بسیار توجه می شد. از طرفی فرهنگ و تربیت این دختر جوان به دلیل محیط زندگی اش تغییر کرده بود. به شکلی که بسیاری از اتفاق های رایج در میان نوجوان های ایرانی را درک نکرد. البته او و خانواده اش مدت زیادی را در ایران می گذراندند. به شکلی که از هر فرصتی برای حضور در کشور خود دریغ نمی کردند. در دوره کنکور بود، که این دختر جوان همراه با والدین او به ایران برگشت. کیمیا که در ان دوران یکی از شاگرد اول های کلاس بود، همیشه از سمت دیگر دانش آموز ها مورد تمسخر قرار می گرفت.

او در ان دوره از زندگی اش بسیار درس می خواند و در رسیدن به ارزو هایش بسیار مصر بود. کیمیا در سال 1390 هجری شمسی موفق شد، تا در رشته هنر به رتبه 2 منطقه یک دست پیدا کند. این اتفاق بسیار عجیب است. چرا که اغلب سلبریتی ها و یوتیوبر ها را افرادی بدون تحصیلات و یا فراری از درس می دانند. اما میا با همه آن ها متفاوت است و یک از نوابغ کشوری بوده است. رتبه کنکور او از جمله بخش های حیرت آور زندگی این یوتیوبر مشهور است.

دوران دانشجویی کیمیا روان گر

دوران دانشجویی کیمیا روان گر

کیمیا روان گر و یا میا پلیز یکی از دختران باهوش ایرانی است، که در دوره ای به عنوان نبوغ ملی از او یاد می شد. این دختر جوان بعد از ان که در رشته هنر رتبه حیرت آوری را کسب کرد، تصمیم گرفت تا به رشته پر طرفدار طراحی صنعتی بپردازد. این رشته یکی از تاپ ترین رشته ها میان دانشجویان هنر است، که اغلب مورد توجه رتبه های برتر کنکور است. میا نیز این رشته را انتخاب کرده و در دانشگاه هنر های زیبای تهران مشغول به تحصیل شد. میا بار ها گفته است، که این دوران از زندگی خود را بسیار دوست دارد. چرا که طرز فکر او را تغییر داده است و مسیر زندگی او بعد از دوره دانشجویی به صورت کامل عوض شده است.

میا هیچ زمان رشته دانشگاهی خود را دوست نداشت. به شکلی که او هیچ گاه نتوانست در زمینه رشته خود فعالیت کرده و کاری را آغاز کند. این دختر جوان از همان کودکی علاقه بسیاری به رشته نقاشی داشت. اما خانواده او در دوره انتخاب رشته به دلیل رتبه خوبی که او کسب کرده بود، انع از انتخاب رشته نقاشی شدند. چرا که طراحی صنعتی از هر لحاظ بهتر بوده و رقابت نیز در آن بالا تر بود. کیمیا که در دوره دانشجویی با اهداف بسیاری مسیر خود را آغاز کرد. در ابتدا بسیار سرخورده شد. به شکلی که اعتماد به نفس خود را از دست داده و روز به روز خجالتی تر شد.

این دختر جوان تنها در جلوی دوربین قادر به صحبت و ارتباط گیری است و در فضای حقیقی قادر به این کار نیست. چرا که او بسیار خجالتی بوده و نمی تواند از با دیگران به خوبی ارتباط حاصل کند. این دختر جوان ایرانی بعد از آن که دوره لیسانس خود را به اتمام رساند، دیگر سراغ آن رشته نرفت و به سمت یوتیوبر شدن حرکت کرد.

فعالیت مورد علاقه میا پلیز چیست؟

فعالیت مورد علاقه میا پلیز چیست؟

یکی از فعالیت هایی که بسیار مورد توجه میا می باشد، نقاشی است. این دختر جوان علاقه بسیاری به رشته نقاشی داشته و از همان ابتدای کودکی به کلاس های نقاشی مختلف می رفته است. میا در زمینه نقاشی بسیار توان مند است و مدارک بسیاری در این زمینه دارد. کیمیا از سن 4 سالگی کلاس های خود در زمینه نقاشی را آغاز کرده است. او بار ها رشته مورد علاقه خود را نقاشی دانسته است. میا که در دوره دانشجویی علاقه ای به رشته خود نداشت، اغلب زمان خود را در کلاس های دانشجویان نقاشی می گذراند. به شکلی که اغلب اساتید او را می شناختند.

میا پلیز در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد، که نقاشی برای او بسیار آرامش بخش است و او قادر است تا با نقاشی کردن روح خود را جلا دهد. میا معتقد است، که هر زمان از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیست، نقاشی و طراحی کردن می تواند او را نجات دهد. این دختر جذاب و بامزه ایرانی، همیشه در لحظات سخت و مشکل زندگی به سمت نقاشی روی می آورد. چرا که این روش را بسیار کاربردی و تاثیر گذار می داند.

میا پلیز چگونه یوتیوبر شد؟

میا پلیز چگونه یوتیوبر شد؟

میا پلیز در سال 1396 هجری شمسی و در زمانی که 25 ساله بود، به سمت یوتیوب کشیده شد. این دختر جوان در ان زمان مدرک لیسانس خود را دریافت کرده بود و تمام تلاش خود برای جست و جوی کار را به کار بسته بود. اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشده بود. البته خانواده میا دارای وضع مالی بسیار خوبی بودند، که همین امر باعث می شد، تا او نیاز به کار نداشته باشد. در نتیجه بعد از کار کردن در عنوان ها و شرکت های مختلف برای مدتی به خود استراحت داد. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی، به این نتیجه رسید، که ارتباط گیری با مردم برای او بسیار سخت است و همین مورد او را در بازار کار بسیار عقب می اندازد. اما میا قادر نبود تا از خجالت بی اندازه خود جلوگیری کند.

کیمیا که علاقه بسیاری به بازی های رایانه ای داشت، تصمیم گرفت تا از طریق یک پلتفرم ان را با دیگران نیز به اشتراک بگذارد. این دختر جوان در ان روز ها به دنبال فضایی بود، که او را کم تر شناخته و کم تر دیده شود. چرا که خجالت بیش از حد او باعث شده بود، تا تز خود مطمئن نبوده و به دنبال فضایی غیر اشنا باشد. میا که در جلو دوربین بهتر با دیگران ارتباط می گرفت، ویدیو های مختلفی از خود در فضای یوتیوب منتشر می کرد. در آن زمان ایرانی های کمتری در یوتیوب حضور داشته و به نشر ویدیو های خود می پرداختند. کیمیا در ویدیو های خود به معرفی بازی های رایانه ای مختلف می پرداخت و خود نیز با تجربه آن ها حس خود را از بازی ها بیان می کرد.

به مرور افراد مختلفی به سمت ویدیو های او کشیده شدند. به شکلی که ویدیو های این دختر جوان ایرانی بسیار مشهور شده و با استقبال بسیاری همراه شد. یکی از دلایل شهرت آن نبود این چنین ویدیو فارسی بود. از طرفی وضع مالی مساعد خانوادگی او باعث شده بود، تا میا بتواند برای بازی های خود هزینه بسیاری بپردازد.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله چگونه استریمر شویم توجه داشته باشید. این مورد می تواند کمک فوق العاده ای به شما برای پیشرفت در این حرفه بکند.

تعداد سابسکرایب های میا پلیز چقدر است؟

تعداد سابسکرایب های میا پلیز چقدر است؟

میا در مدت زمان کوتاهی به شهرت رسید و توانست به سرعت تعداد سابسکرایب های خود را افزایش دهد. این دختر کیوت و بامزه ایرانی در ویدیو ها خود از ابعاد جذابیتش استفاده کرده است. شاید یکی از دلایل جذب مخاطب برای کانال او در بوتیوب همین مورد باشد. این دختر جوان در حال حاضر یکی از مشهور ترین دختران ایرانی است، که تبدیل به یک سلبریتی شده است. کیمیا روان گر بعد از رسیدن به شهرت پیج اینستاگرام خود را نیز به حالت پابلیک تغییر داد. این دختر جوان و خوش چهره ایرانی، بعد از کسب شهرت با یوتیوبر ها و یا سلبریتی های مختلفی ویدیو تولید کرد. به شکلی که ویدیو های او بسیار جذاب و در عین حال پر بازدید هستند.

میا در حال حاضر کم تر به ویدیو های بازی های رایانه ای می پردازد. بلکه او بخش عمده ای از فعالیت خود را برای تولید ویدیو فان صرف می کند. میا در کانال یوتیوب خود در حدود 33 هزار سابسکرایب دارد و جز محبوب ترین سلبریتی های ایرانی می باشد. او تا به الان در یوتیوب میا پلیز در حدود 143 ویدیو آپلود کرده است و اغلب ویدیو های او لایک و کامنت بسیاری دریافت کرده اند. میا بیش از 12 میلیون بازدید در کانال خود دارد، که این مورد نشان دهنده شهرت بی اندازه این دختر جوان است.

بر اساس تخمین های انجام شده تا سال دیگر در حدود 100 هزار سابسکرایب خواهد داشت. میا تمام تلاش خود را برای جذب مخاطبانش می کند. این دختر جوان از ابعاد خجالتی خود تا حدی کم کرده است و در تلاش است، تا مانند یک سلبریتی صفحات خود را در فضای مجازی بگرداند. این دختر جوان مدتی است، که به ونکور رفته است و فعالیت های خود را به صورت آزادانه تر در کانادا دنبال می کند. این دختر جوان بخش بسیاری از مخارج زندگی خود را از طریق فضای مجازی کسب می کند و دارای سرمایه بسیاری است.

درآمد میا پلیز چقدر است؟

درآمد میا پلیز چقدر است؟

یکی از سوال هایی که ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده است، درآمد یوتیوبر ها می باشد. میا پلیز از راه های مختلفی کسب درآمد می کند :

  • یوتیوب
  • تبلیغات و اسپانسر
  • دیزاین و طراحی

سه روشی که در بالا نام برده شد، هر کدام برای این دختر جوان منبع درامد بسیار خوبی هستند. میا از ان جایی که بسیار در زمینه طراحی و دیزاین توان مند است، در حال حاضر بخش مهمی از درامد خود را از این طریق کسب می کند. البته این دختر جوان بخش عمده ای از تمرکز خود را در حال حاضر بر روی اسپانسر و تبلیغات گذاشته است. به شکلی که بخش بسیاری از سرمایه او از این طریق تامین می شودد. البته بخش دیگری از درامد او نیز از طریق یوتیوب است. چرا که ایجاد کانال های پر بازدید در یوتیوب یکی از راه های کسب درآمد است، که در جهان بسیار شایع است. بسیاری از افراد مشهور و محبوب به انتشار ویدیو های خود در کانال شان در یوتیوب می پردازند، تا بتوانند از این طریق کسب درامد کنند.

در میان سه روش بالا، گزینه اسپانسر برای میا بسیار درآمد زا می باشد. برای مثال این دختر جوان در ابتدای شهرت خود برای شرکت هوآوی یک تبلیغ انجام داد و یک تلفن هوشمند 9x جایزه گرفت. این دختر جوان در یکی از سال های فعالیت خود تنها 25 میلیون دلار از یکی از اسپانسر های خود دریافت کرد. این مورد نشان می دهد، که میا یکی از زنان و دختران ثروت مند ایرانی است. اگر به صورت دقیق و به بررسی میزان درامد میا بپردازیم، می توان دریافت که او در سال در حدود 600 میلیون تومان درآمد دارد. این در حالی است، که این مبلغ برای زندگی در ایران و ترکیه بسیار عالی است. اما هزینه زندگی در ونکور بالا بوده و مناسب نیست. به همین دلیل میا در فکر مهاجرت به کشور ترکیه می باشد.

میا پلیز و کوروش

میا پلیز و کوروش

در حال حاضر بخش عمده ای از ویدیو هایی که از میا پلیز منتشر می شود، همراه با کوروش زراندوز می باشد. این دختر جوان ایرانی کوروش را سال های بسیاری است که می شناسد. به شکلی که این رابطه بسیار قدمت داشته و قدیمی است. کوروش قبل از ان که به عنوان یک یوتیوبر و سلبریتی در فضای مجازی فعالیت داشته باشد، در گروه های مختلف موسیقی در حال فعالیت بود. این پسر جوان در زمانی که در ایران ساکن بود، با گروه دنگ شو روابط دوستانه ای داشت.

کیمیا نیز به دلیل آن که بردارش خشایار روان گر در گروه دنگ شو فعالیت می کند، با این گروه روابط صمیمانه ای داشت. قبل از ان که کوروش ایران را ترک کند و مهاجرت کند، این دو با یک دیگر از طریق خشایار دوست بوده و رابطه داشتند. اما در حال حاضر این رابطه بسیار صمیمانه تر شده است و ان ها با یک دیگر مانند یک زوج رفتار می کنند. البته این دو سلبریتی مشهور که هر دو از ابعاد بامزه بسیاری برخودار هستند، هنوز از رابطه خود حرفی نزده اند. اما بر اساس ان چه در ویدیو های ان ها می توان مشاهده کرد، کوروش زراندوز و کیمیا روان گر با یک دیگر در یک رابطه عاطفی به سر می برند.

کوزوش زراندوز در سال 1369 هجری شمسی در تهران متولد شده است. این پسر جوان ایرانی که در حال حاضر یکی از واینر های مشهور در ایران به حساب می آید، لیسانس معماری دارد. فعالیت های او در حال حاضر هیچ گونه ارتباطی به رشته دانشگاهی این مرد جوان ندارد. رابطه کوروش و میا در حدود 6 سال است، که صمیمانه حفظ شده است و بسیاری از دنبال کننده های ان ها به دنبال دیدن ازدواج این دو سلبریتی مشهور هستند. کوروش در زمینه فعالیت های موسیقی نیز توان مند است و اغلب ادیت و موسیقی ویدیو های خود را به تنهایی انجام می دهد.

هدف از لایو استریم کیمیا روان گر چه بود؟

هدف از لایو استریم کیمیا روان گر چه بود؟

یکی از کار های انسان دوستانه و جذاب میا پلیز لایو استریم او بود. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی، چندی پیش لایوی در برگزار کرد. هدف از این لایو کمک به افراد نیازمند و کسانی بود، که به دلیل مشکلات مالی در شرایط نابسامانی هستند. میا در لایو خود که در حدود 2 ساعت به طول انجامید، در حدود 40 میلیون تومان پول جمع اوری کرد. این پول در یک لایو 20 هزار نفره جمع آوری شده و تمام آن برای کمک به افراد نیازمند صرف شد. این لایو با حضور کوروش انجام شد و هدف آن بود، که تنها 20 میلیون برای کمک جمع شود. اما طرفدار های کوروش و میا بیش از 2 برابر هدف مورد نظر را جمع آوری کردند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. میا پلیز متولد چه سالی است؟

    میا پلیز متولد سال 1371 هجری شمسی است.

  2. میا پلیز سالانه چه مقدار درامد دارد؟

    میا پلیز سالانه در حدود 600 ملیون تومان درامد دارد.

  3. میا پلیز در حال حاضر ساکن کجاست؟

    میا در حال حاضر ساکن ونکور می باشد.

  4. رشته دانشگاهی میا پلیز چه بوده است؟

    رشته دانشگاهی میا پلیز، طراحی صنعتی بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *