آموزش اینستاگرام از مبتدی تا حرفه ای برای کسب درآمد ثابت

اینستاگرام طی چند سال اخیر یکی از اپلیکیشن های جذاب و محبوب در بین کشورهای مختلف از جمله ایران و ترکیه بوده است، آموزش اینستاگرام بسیار ساده می باشد و برای یادگیری آن زمان زیادی لازم نیست. در گذشته یادگیری اینستاگرام مقداری مشکل بود زیرا افراد بسیار کمی با این اپلیکیشن آشنایی داشتند و یک آپ سخت به نظر می آمد اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن افراد آموزش و فعالیت در اینستاگرام بسیار ساده و ابتدایی می باشد.

توجه شما را به مطالعه این مقاله جلب می کنیم چرا که می توانید با کمک این آموزش پی ببرید که چجوری از اینستاگرام پول در بیاریم که خب این بدون شک برگ برنده برای درآمد های بالا می باشد.

آموزش اینستاگرام برای چیست؟

آموزش اینستاگرام برای چیست؟

عده ای از افراد می باشند که برای ورود به این اپلیکیشن نیاز به آموزش دارند و افراد ماهر آموزش هایی را در قالب کلیپ گرد آوری می‌کنند و در اختیار این افراد مبتدی قرار می دهند لازم به ذکر است که بدانید عده‌ای از افراد از طریق همین آموزش ها فالوور های زیادی را به سمت خود جذب کرده و از این راه کسب درآمد می‌کنند. در گذشته کلیپ های آموزشی برای ورود به اینستاگرام نسبت به امروزه محدود تر بود زیرا این اپلیکیشن کاربران زیادی را جذب خودش نکرده بود اما طی این چند سال اخیر افراد، علی الخصوص در خصوص مردم ایران بیش از اندازه جذب این نرم‌افزار شده‌ اند و به مراتب کلیپ های آموزشی این نرم افزار هم گسترده تر و متنوع تر شده است حتی می توان گفت ارائه کلیپ های آموزشی برای نرم افزار اینستاگرام فضای رقابتی را بین افراد ماهر ایجاد کرده است.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم که آموزش اینستاگرام برای چیست می توان گفت در وهله اول برای جذب فالوور می باشد زیرا افرادی که این آموزش ها را ارائه می دهند تنها هدف شان جذب فالوور و کسب درآمد می باشد البته ناگفته نماند که افرادی هم می باشند که برای ساده کردن کار کاربران تازه ورود به اینستا این آموزش ها را جمع آوری می کنند البته آموزش های اینستاگرام به چند مدل تقسیم می‌شوند آموزش برای ورود به اینستاگرام، آموزش برای فعالیت در اینستا و آموزش برای کسب درآمد در اینستا که در ادامه هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

افزایش فالوور‌ در اینستاگرام

افزایش فالوور‌ در اینستاگرام

امروزه راه حل های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد و به قدری این فضا رقابتی شده که انتخاب سخت است، یکی از افرادی که کلیپ های متنوع و متفاوتی برای افزایش فالوور در این نرم افزار ارائه می دهد حاجی محمدی می باشد که او صفر تا صد این راه را در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است و از همین راه فالوور های زیادی را کسب کرده و به درآمد چند میلیاردی رسیده است، حاجی محمدی معتقد است که هیچ کس یک شب شروع نکرده و برای داشتن پیجی با فالوور بالا نیاز به زمان و تلاش است طی یک پست می گوید که اولین پست و استوری هایی که هر فرد در پیج خود می گذارد مسلماً ایراداتی دارد و این ایرادات رفته رفته و با گذشت زمان اصلاح می‌شود حتی معتقد است زمانی که خودش پیج اش را راه اندازی کرد پست ها و استوری هایی را شیر کرده که امروزه با دیدن آنها خنده اش می گیرد.

پس زمانی که پیج خود را راه اندازی می کنیم نباید ترس و استرس مسخره کردن را داشته باشیم زیرا همه حتی همان بلاگر هایی که امروزه نزدیک به دو میلیون دنبال کننده دارند در اول توسط اطرافیان خود مسخره شده اند و با تلاش و زمان کافی پیشرفت کرده‌اند و اکنون به بهترین جایگاه رسیده اند در نهایت حاجی محمدی معتقد است اگر قصد دارید طرفداران زیادی را جذب خود کنید سعی کنید که حرف و قضاوت های مردم برایتان مهم نباشد و فقط به اهداف خود فکر کنید و با توجه به آن اهداف کارتان را پیش ببرید.

آموزش اینستاگرام به مبتدیان

آموزش اینستاگرام به مبتدیان

در گذشته این نرم افزار به اندازه امروز محبوب و مورد استقبال افراد نبود اما امروزه به دلیل این که افراد مشهور، سلبریتی ها، هنرمندان، بازیگران و افرادی از این قبیل در این اپلیکیشن حساب کاربری دارند این افراد را جذب این نرم افزار کرده است. ۱۰ سال پیش برای ورود به این نرم افزار حتماً نیاز به جیمیل یا ایمیل بود و بدون این ‌ها نمی توانستیم در اینستا حساب کاربری ایجاد کنیم اما رفته رفته ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام آسان تر شد و می توان با وارد کردن شماره تلفن همراه وارد این نرم افزار شد. افرادی می باشند که برای فعالیت در این نرم افزار هیچ گونه مهارتی ندارند اما به لطف کلیپ های آموزشی این مهارت را فرا می گیرند. آموزش اینستاگرام آپارات، یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام و گوگل را درگیر خود کرده است و با یک سرچ ساده در این نرم افزارها می توان ده ها میلیون کلیپ آموزشی را مشاهده کرد.

پس می توان گفت با ارائه ده ها هزار کلیپ آموزشی کمتر کسی وجود دارد که یادگیری و فعالیت در اینستا را فرا نگرفته باشد، همانطور که در اول مقاله گفتیم افرادی همچون حاجی‌ محمدی آموزش اینستاگرام کامل را در اختیار افراد مبتدی و همچنین افراد ماهر قرار می‌دهد که با استفاده از آموزش های وی می توان به جذب فالوور و همچنین کسب درآمد بسیار بالا دست یافت.

آموزش اینستاگرام برای کسب درآمد

طی چند سال اخیر اینستاگرام یکی از پردرآمد ترین اپ های ایران بوده است زیرا تمامی آنلاین شاپ ها و همچنین بسیاری از کسب و کار ها در این اپ مشغول به فعالیت می باشند همچنین طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها به سمت اینستاگرام جذب شده اند زیرا ۸۰ درصد خرید افراد اینترنتی بوده پست پس می توان گفت که این حجم از استقبال از اینستا منطقی و اقتصادی به نظر می‌رسد. حال افرادی می باشند که در زمینه کسب و کار در اینستا مهارت و دانش کافی دارند به همین خاطر پیج هایی تحت عنوان افزایش درآمد و راه اندازی کسب و کار در اینستا ساخته شده اند و بسیار مورد استقبال عامه مردم بوده اند.

استادان مجرب معتقد اند برای افزایش درآمد در اینستاگرام حتماً نیاز به فالوور بالا نیست زیرا در وهله اول کیفیت از کمیت مهم تر است. اول از همه صاحب آنلاین شاپ باید تولید محتوا خوب در پیج خود داشته باشد و از محصول مورد نظر کلیپ هایی را هم منتشر کند زیرا خریدار به یک عکس اکتفا نمی کند و تقاضا دارد تمام جوانب به محصول را بسنجد، دوم م باید فیک یا اصل بودن محصول را در کپشن ذکر کند، سوم باید صبر و تلاش کافی را داشته باشد و منتظر این نباشد که یک شب تمام محصولات اش فروش برود، چهارم باید تعرفه تبلیغات را در نظر بگیرد و پیج هایی را انتخاب کند و از آن ها درخواست کند که محصول اش را تبلیغ کنند تا به فالوور هایش اضافه شوند.

هر یک از استاد های آموزش برای افزایش فالوور و کسب درآمد از اینستاگرام نظر های مختلفی را دارند و در وهله اول فرد باید شرایط خود را بسنجد طبق شرایط خود یکی از آموزش‌ها را انتخاب کند و طبق آن قوانین کارش را پیش ببرد.

درآمد زایی از اینستا

شاید در نگاه اول برای کاربران اینستا درآمدزایی از این نرم افزار بسیار ساده باشد اما وقتی که وارد این عرصه بشویم متوجه سخت بودن این کار خواهیم شد زیرا هیچ کاری بدون تلاش و سختی امکان پذیر و همیشگی نیست پس بنابراین در ادامه آموزش اینستاگرام به راه های درآمدزایی از اینستا می پردازیم:

  1. فروش محصول: یکی از پر درآمد ترین شغل ها در اینستاگرام فروش محصول است که پوشاکی مثل: مانتو، لباس راحتی زنانه مردانه، لباس زیر، شال روسری و لوازم آرایشی بیشترین فروش و درآمد را دارند. آموزش اینستاگرام برای این دسته بسیار تخصصی می باشد چرا که باید از تکنیک های پیشرفته فروش استفاده کنند.
  2. معرفی خدمات و تخصص: اگر در هر زمینه ای تخصص دارید مانند عکاسی، برنامه نویسی پیشرفته، نقاشی و … . شبکه های مجازی علی الخصوص اینستاگرام این شرایط را فراهم می کنند که این خدمات و تخصص را به بقیه منتقل و کسب درآمد کنیم.
  3. همکاری در فروش: افرادی هستند که سرمایه آنچنانی در دست ندارند و توانایی شروع یک کسب و کار اینترنتی را به تنهایی ندارند پس از این طریق می‌توانند با گزینه همکاری در فروش با آنلاین شاپ های دیگر کسب درآمد کند ماجرا از این قرار است که محصولات آن فروشگاه را معرفی می کنند و با هر تعداد فروش از صاحب آنلاین شاپ یک درصد یا به اصطلاح یک پورسانت دریافت می کنند.
  4. آموزش آنلاین: ممکن است شما در هر زمینه ای مدرس باشید یا اطلاعاتی داشته باشید که بخواهید به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار دهید شبکه‌های اجتماعی فرصت بسیار مناسبی هستند که شما هنرجو یا هنر آموز هایی را پیدا کنید تا یه آن ها آموزش هایی ارائه کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.
  5. فروش محصول دیجیتال: محصولاتی می‌ باشند که به صورت دیجیتال به فروش می رسند همانند: عکس های استوک، ویدیو های آماده، کتاب های الکترونیک، پروژه های آماده و … . تمامی این فایل ها با تبلیغات به فروش می رسند و درآمد بسیار خوبی را به همراه دارد.
  6. اینفلوئنسر و بلاگری: بسیاری از افراد پیج های پابلیک می سازند و در این پیج ها روزمرگی خود را منتشر می کند و افرادی هستند که جذب این پیج ها می شوند و رفته رفته با بالا رفتن فالور های شان لقب بلاگر را می گیرند که این بلاگر ها با تبلیغاتی که انجام می دهند و یا همچنین با بستن قرارداد با برندهای معروف کسب درآمد می‌کند.
  7. تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی: بسیاری از آنلاین شاپ ها، بلاگر ها و اینفلوئنسر ها زمان کافی را برای تولید محتوا ندارند و با پیج های تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی قرارداد می بندند و سالانه یا ماهانه هزینه‌ ای را به این پیچ‌ ها می دهند، مثلاً افراد بسیاری می باشند که امنیت پیج Instagram سلبریتی ها و افراد مشهور اینستاگرام را قبول می کنند و همین کار یکی از راه های درآمد زایی اینستاگرام است.
  8. طنز پردازی و سریال های اینترنتی: همه شما می دانید که تلویزیون تمام درآمد اش از آگهی های تبلیغاتی می باشد پس شما هم می توانید با دادن تبلیغات به پیج های مختلف برای خودتان تبلیغ کنید تا کلیپ های طنز و سریال های اینترنتی تان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و از این راه درآمد بسیار خوبی را دریافت کنید.
راه های معروف شدن در اینستا

راه های معروف شدن در اینستا

در رابطه با آموزش اینستاگرام و این موضوع خوب است بدانید که اولین راه برای معروف شدن این می باشد که Instagram شما از پروفایل با کیفیت و جذابی برخوردار باشد و همچنین پست و استوری های مطلوبی را شیر کنید، دومین راه پست هایی را که شیر می کنید حتماً باید با کیفیت باشند و تولید محتوا خوبی و در رابطه با کار شما باشند، سومین راه استفاده از هشتگ ها در رابطه با محتوا پیج است، چهارمین راه از فالوور های خود بخواهید که پست و استوری شما را شیر و سیو کنند و همچنین تمامی کامنت ها را پاسخ دهید زیرا به دیده شدن پست شما کمک شایانی می کند، پنجمین راه زمانی که پیج شما حداقل به یک کا رسید از تبلیغات استفاده کنید البته ناگفته نماند که در انتخاب فرد تبلیغ کننده دقت زیادی داشته باشید زیرا پیج هایی می باشند که فالوور های زیادی را دارند اما بازدهی مطلوبی را دارا نیستند.

ناگفته نماند که امروزه حاشیه های اینستاگرام یکی از راه های معروف شدن می باشد و این ترفند برای بسیاری از افراد کار ساز بوده افرادی چون مهرداد جم و دنیا جهانبخت اول با خبر رل زدن شان حاشیه های زیادی را در فضای مجازی ایجاد کردند و بعد از مدتی خبر باردار شدن دنیا جهانبخت وایرال اینستا شد و با ساختن یک پیج برای بچه ای که هنوز به دنیا نیامده است ۱ میلیون فالوور جذب کرد! پس ترفند حاشیه سازی و شایعه پراکنی می تواند به معروف شدن کمک کند اما عده ای از افراد می باشند که تن به حاشیه و شایعه سازی می دهند و معروف شدن را به هر قیمتی نمی خواهند اما افرادی چون دنیا جهانبخت و همسرش، ندا یاسی، امیر تتلو، نیلی افشار، پویان مختاری و … معروف شدن را به هر قیمتی ترجیح می دهند!

در نهایت باید گفت که اصلی ترین راه معروف شدن بستگی به خود شخص دارد هر چند که آموزش استادان مجرب هم کمک زیادی به معروف شدن می کند اما هر فرد خودش بهتر و بیشتر به فکر موفقیت و پیشرفت در کسب و کارش می باشد، پس استفاده از عقل و تلاش خود و در کنار آن استفاده از تجربیات استادان مجرب می توانند به معروف و مشهور شدنتان کمک بزرگی کند.

آموزش راه اندازی یک پیج بیزینسی

آموزش راه اندازی یک پیج بیزینسی

در رابطه با آموزش اینستاگرام و این موضوع باید گفت که راه اندازی پیج اینستاگرامی در اوایلی که این برنامه وارد بازار شده بود بسیار ساده تر از الان بود اما با توجه به راه کار هایی که بعضی اساتید ارائه داده اند راه اندازی هر پیجی سخت تر از قبل شده است زیرا بسیاری از افراد تصمیم به افزایش فالوور های خود گرفته اند که هر کدام با راه کار هایی قصد این کار را دارند اما هر پیجی افزایش فالوور مخصوص به خود را دارد که پیج های بیزینسی از این قاعده مستثنی نیستند برای بالا بردن این گونه پیج ها اساتید افزایش فالور اعتقاد به این دارند که باید از صفر شروع به کار شود و با تولید محتوا مخصوص شروع به کار شود و کم کم پیج بالا بیاید که با این روش می شود روی پیج حساب باز کرد و برای فروش اقدام کرد البته هر پیجی شروع به کار می کند اوایل فروشش پایین و پس از آن بالا تر می آید که این روش می تواند یک پیج بیزنسی را بالا ببرد.

آموزش اینستاگرام رایگان

آموزش اینستاگرام رایگان

امروزه بسیاری از اساتید ماهر در اینستاگرام آموزش های رایگان را در اختیار ما قرار می‌ دهند شاید در نگاه اول با خودتان بگویید که چرا این اساتید آموزش های را رایگان در اختیار ما قرار می‌دهند؟! اما بعد از بررسی می توان فهمید که با استفاده از این آموزش های رایگان جذب فالوور می کنند و با بالا رفتن فالور هایشان می توانند در پیج خود تبلیغات و یا فروش محصول و خدمات داشته باشند که هر سه مورد برای آن ها درآمد های بسیار هنگفتی را در بر دارد.

پاورپوینت آموزش اینستاگرام، پکیج های افزایش درآمد در Instagram، سی دی های آموزشی و … در فضای مجازی همچون: آپارات، یوتیوب، توییتر، تلگرام، واتساپ، اینستا و … به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد قرار دارد برای دستیابی به این آموزش ها و فیلم ها کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشیم، در هر کدام از این آموزش ها روش های مختلف و متفاوتی وجود دارند و بسته به سلیقه کاربران ساخته شده اند.

فیلم آموزش اینستاگرام حرفه ای

فیلم آموزش اینستاگرام حرفه ای

اگر بخواهیم یک فید بک به گذشته این اپلیکیشن بزنیم به راحتی می توانیم تشخیص دهیم که افزایش فالور در گذشته بسیار ساده تر از حال حاضر بوده است در کل تاریخچه افزایش فالوور و اهمیت آن در گذشته بی ارزش و برای بیشتر افراد یک خود نمایی و شهرتی ساده بیشتر نبود تا کم کم تبلیغات بر بازار اینترنتی چیره گشت و مردم بیشتر خرید های خود را از اینترنت انجام می دادند که با وجود شیوع بیماری ویروس کرونا این امر بیش از پیش جدی تر شد و خرید های اینترنتی رو به افزایش شد که در رأس مکان های خرید شرکت های داخلی بزرگی مانند دیجی کالا بودند که به صورت تک محور محصولات را به فروش می رساندند.

اما اینستاگرام با پیشی گرفتن از تمامی این سایت ها و اپلیکیشن ها توانست قدرت اول فروش اینترنتی در دنیا شود به طوری که برای هر پیجی که تعداد فالوور بیشتری داشته باشد مبلغ هر تبلیغ در استوری ها بیشتر می شد به طوری که امروزه برای تولید محتوا در اینستاگرام و طراحی یک پیج معتبر بسیاری از مردم روی به تهیه پکیج های مختلف از اساتید مختلف کرده اند که کم کم این آموزش ها به صورت کاملا حرفه ای ارائه شدند و با عنوان فیلم آموزش اینستاگرام با قیمت های مختلف و گاهی گزاف در اختیار عموم مردم قرار گرفت و هنوز هم خواهان زیادی دارند و خیلی از افراد عزم خود را جزم کرده اند برای شروعی مناسب با شغلی ثابت در اینستاگرام با پشتوانه استفاده از این نوع فیلم ها استفاده کنند.

آموزش اینستاگرام به زبان ساده

آموزش اینستاگرام به زبان ساده

اگر بخواهیم اینستاگرام را به زبان ساده آموزش دهیم اول باید از لحظه ورود به آن توضیح دهید که برای ساختن اکانت در اینستاگرام کافی است که بر روی گزینه sing up کلیک کنید و بعد با وارد کردن شماره تلفن همراه و انتخاب آیدی وارد اینستا شوید دوم اگر قصد دارید که فقط از این اپلیکیشن به عنوان یک سرگرمی استفاده کنید کافی است پیج هایی را که به محتوا آن علاقه مند هستید را فالو کنید اما اگر هدف تان راه اندازی کسب و کار و درآمد از این نرم افزار می باشد باید پیج خود را از پرایوت و شخصی به بیزینس تغییر دهید و با مشاهده کلیپ و فیلم های آموزشی افزایش فالوور و کسب درآمد به دانش کافی برسید تا به هدف خود برسید.

دوره های آموزشی instagram

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهی برای کسب درآمد در منزل با کمترین میزان فعالیت می باشند که در واقعیت باید گفت که چنین کار هایی وجود دارد اما در اوایل راه باید بسیار سختی کشید اما برای این مسیر سخت راه های ساده تری هم وجود دارد که بتوان بدون درد سر و یا سختی کمتر به آن رسید و آن هم دوره های آموزشی اینستاگرام در انواع مختلف می باشد دوره هایی که به هر دلیلی تولید شده اند و برای بسیاری از موارد کار ساز هستند. اگر بخواهیم بطور خلاصه دوره های آموزشی اینستاگرام را بیان کنیم باید گفت که علی حاجی محمدی بهترین دوره های آموزشی اینستا را دارد برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی hajimohamadiinsta مراجعه کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. امروزه یکی از ترفند های معروف شدن در اینستاگرام چیست؟

    استفاده از حاشیه و شایعه پراکنی در اینستاگرام یکی از مهم‌ ترین راه های معروفیت است.

  2. در اینستاگرام از چه راه هایی می توان کسب درآمد کرد؟

    راه هایی چون: فروش محصول، خدمات، محصول دیجیتال، بلاگری، آموزش آنلاین و … می توان درآمد کسب کرد.

  3. کلیپ و پکیج های رایگان آموزش اینستا را می توان از کجا تهیه کرد؟

    با یک سرچ ساده در فضای مجازی علی الخصوص یوتیوب، اینستا، تلگرام، گوگل و … می توان به تمامی آموزش ها دست یافت.

  4. یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

    قرار دادن عکس و پست های باکیفیت در پیج خود، تبلیغ، شات کردن، حاشیه سازی، گذاشتن لایو های دو نفره با افراد معروف اینستا و … .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *